Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، ملارحمان با بیان اینکه اجرای اصول اقتصاد مقاومتی و مسئولیت‌های اجتماعی یکی از مسائل واجب بنگاه‌های توسعه‌ای است، گفت: اگر گل‌گهر بالاترین میزان سرمایه‌گذاری را در این بخش داشته، افتخار می‌کند و جزو وظایفش بوده است. 

وی از افزایش بودجه این بخش و توسعه حوزه فعالیت جغرافیایی آن به مناطق محروم‌تر جنوب استان کرمان نیز خبر داد و همچنین ضمن درخواست واگذاری پهنه‌های معدنی با اولویت مناطق محروم استان، آمادگی خود را جهت افزایش فعالیت‌های معدنی و صنعتی آن شرکت در جنوب استان را به منظور توسعه و اشتغال این مناطق اعلام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت گل‌گهر ضمن تبریک به مردم استان کرمان و کشور به خاطر رسیدن آب خلیج‌فارس به گل‌گهر، این ابرپروژه را یک افتخار ملی دانست و گفت: گل‌گهر در سال ۹۸ به تنهایی بیش از ۱,۵ برابر کل اعتبار سنوات قبل به این پروژه اعتبار تزریق کرد. 

مهندس ملارحمان با بیان اینکه سال گذشته در گل‌گهر ۸۳۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شد، گفت: امسال نیز بالای ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح داریم، ضمن اینکه بزرگ‌ترین پروژه استخراج زیرزمینی معادن سنگ‌آهن منطقه را به دلیل نوع نگاهی که به بهره‌برداری از معادن زیرزمینی وجود دارد با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ‌زنی خواهیم نمود.

پربیننده ترین ثبات نسبی بازار فلزات گرانبها/ تابعیت فلز زرد از بازارهای سهام بازدید مدیرعامل گل‌گهر از پروژه انتقال آب خلیج‌فارس رانت ۲۴هزار میلیاردی تولید فولاد در جیب دلالان ذوب آهن اصفهان سمبل مدرن تولید فولاد در کشور است ایجاد تصفیه خانه برای تامین آب شرب سالم مردم رفسنجان در دستور کار شرکت مس است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معادن سنگ آهن اقتصاد مقاومتی اشتغالزایی شرکت گل گهر معادن سنگ آهن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی