Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@03:14:24 GMT

عبدالله نوری : استاد شجریان جاودانه شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۶۶۶۰

عبدالله نوری : استاد شجریان جاودانه شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در پیام تسلیت عبدالله نوری آمده است: با کمال تأسف استاد محمدرضا شجریان خسرو آواز و پر آوازه‌ی ایران پس از تحمل دوران طولانی بیماری سخت با جهان خاکی وداع و جان به جان آفرین تسلیم کرد و انبوه دوستداران و علاقمندان اش را در غمی جانکاه فرو برد.

این پیام می افزاید:استاد محمدرضا شجریان نقش فاخر هنری و ادبی خویش را به شایستگی تمام در پیشگاه ملت بفرجام رساند و جاودانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمند درد آشنایی که در عرصه‌ی ادب و شعر و موسیقی در اوج خویش درخشید و با آثار ماندگار خود و بهره‌مندی از ذوق و حنجره‌ی خدادادی اش چه بسیار جوانان این آب و خاک را از طریق خوانش اشعار عرفانی بسوی معنویت و کمال و اعتماد به خداوند و معرفت و ایمان فراخواند.

این فعال سیاسی از استاد شجریان به عنوان هنرمند فرزانه‌ی که  پیمان دوستی و دلبستگی اش را با مردم بست یاد کرد و در این پیام نوشت :اینجانب فقدان غم‌انگیز استاد محمدرضا شجریان را خدمت خانواده‌ی محترم ایشان، همسر گرامی و به ویژه هنرمندان فرزانه همایون شجریان و مژگان شجریان، ملت قدرشناس و جامعه‌ی هنری ایران و فرهیختگان عرصه ادب و هنر تسلیت می گویم.


انتهای پیام/

کد خبر: 1076000 برچسب‌ها محمد رضا شجریان پیام تسلیت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد رضا شجریان پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها