Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان ورامین گفت: خانواده‌ها با تمسک به قرآن و عترت، جامعه را بیدار ساخته و خطرات فرهنگی و اخلاقی را دفع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه شهرستان ورامین، در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، طی سخنانی با اشاره به اربعین حسینی گفت: برگزاری پرشور زیارت از راه دور سبب شد، تا بسیاری از عزیزان توفیق زیارت امام حسین (ع) را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اربعین را در پیام رسانی عاشورا بسیار مؤثر دانست و افزود: خوشا به حال کسانی که برای بزرگداشت این روز بزرگ تلاش کرده و می‌کنند، همه باید از سیره ائمه معصومین (ع) پیروی کرده و به آن بزرگواران اقتدا کنیم، انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد و شهدای ما پیرو مکتب حسینی هستند.

امام جمعه ورامین به دشمنی‌ها علیه انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنی‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای مشهود است و در این عرصه خانواده‌ها وظایف سنگینی دارند، که باید با تمسک به قرآن و عترت، جامعه را بیدار ساخته و خطرات فرهنگی و اخلاقی را دفع کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خطاب به مسئولان گفت: مشکلات اقتصادی مردم را آزار می‌دهد، اکنون بسیاری از مردم دچار مشکلات و تنگناهای معیشتی هستند، یقیناً می‌توان با توکل به خدا و تلاش بیشتر بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی اتحاد در انجام امور را بسیار توصیف کرد و گفت: باید همه دست در دست یکدیگر دهیم و جهت رفع مشکلات و تقویت تولید داخلی تلاش بیشتری کنیم، تا اقتدار و عزت کشور روزافزون شود.

باسابقه‌ترین امام جمعه کشور در ادامه با سفارش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی خطاب به مردم گفت: اگر بخواهیم، شر این بیماری کنده شود، راهی جز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نداریم.

محمودی گلپایگانی ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان اضافه کرد: امیدوارم خداوند به پزشکان و پرستاران اجر و پاداش عنایت کند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله محمودی امام جمعه ورامین نماز جمعه شهرستان های استان تهران شهرستان ورامین امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید میکائیل باقری، عصر امروز _سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در جمع شرکت‌کنندگان مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی شهرستان چرام برگزار شد، اظهار کرد: در ۷۴۰ منطقه آموزش و پرورش کشور، ۱۶۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند که پس از برگزاری مسابقات استانی ۷۵ هزار نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی افزود: مسابقات پسران در اوایل مرداد به میزبانی مشهد مقدس و دختران در نیمه مرداد به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۲ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی قرآن، عترت و نماز در سطح کشور شرکت کردند.

در ادامه محمد جمالی‌آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در شهرستان چرام تعداد ۱۲۰۰ نفر پسر و دختر در ۱۲ رشته شرکت کرده‌اند.

وی افزود: داوری این مسابقات را ۳۸ نفر بر عهده دارند که پس از داوری تعداد ۶۰ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

کد خبر 749505

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد