Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:29:23 GMT

آتیه سازان حافظ به بیمه مرکزی واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۷۳۹۹

آتیه سازان حافظ به بیمه مرکزی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، سید غلامرضا سلیمانی گفت: برخی شرکت‌ها مانند آتیه سازان حافظ و صندوق بیمه محصولات کشاورزی کار بیمه گری انجام می‌دهند، اما در محاسبات ضریب نفوذ نیستند.

وی افزود: صندوق بیمه محصولات کشاورزی تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی است و قرار شد بیمه آتیه سازان حافظ نیز از نظر قانونی زیر نظارت بیمه مرکزی قرار گیرد و در محاسبات ضریب نفوذ بیمه‌ای نیز محاسبه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی گفت: با پوشش و محاسبه همه بیمه‌ها ضریب نفوذ بیمه‌ای کشور از دو و نیم درصد فعلی به سه و شش دهم درصد خواهد رسید.

کد خبر 5043763

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه مرکزی رئیس بیمه مرکزی غلامرضا سلیمانی آتیه سازان حافظ قیمت دلار ویروس کرونا بازار سهام بانک مرکزی ایران تولید نفت قیمت نفت شاخص کل بورس اقتصاد آمریکا وزارت جهاد کشاورزی قیمت طلا قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی وزارت صنعت معدن و تجارت دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی گراش گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی خسارت به مزارع، ابنیه و زیرساخت‌های کشاورزی  را گراش در سیل و طوفان اخیر، بیش از ۲۶۶ میلیارد تومان  برآورد‌ کرده اند.
حسن مرادی افزود: خوابیدگی مزارع گندم، آب گرفتگی مزارع صیفی‌جات، تخریب جاده‌های بین مزارع، خسارت به گرده افشانی نخلستان‌ها و افتادن نخل‌ها از آسیب‌های وارده به کشاورزان گراشی است.
وی بیان کرد: امسال بیشتر مزارع گندم شهرستان گراش به صورت کشت قراردادی بوده است و مزارع بیمه شده‌اند و هزینه‌ی بیمه موقع برداشت محصول از کشاورزان گرفته می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی گراش از کشاورزان خواست برای جمع بندی میزان خسارات وارد شده به شهرستان، با کارشناس‌های جهاد کشاورزی همکاری و محصولاتی که شامل بیمه است را به دفاتر صندوق بیمه اعلام کنند.
شهرستان گراش در جنوب فارس و در فاصله ۳۵۸ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی