Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با انجام عملیات فنی و نصب کارت‌های ۳۲ پورت در مراکز تلفن ندافیه شهرستان باوی و عنبر شهرستان مسجد سلیمان، ظرفیت ارائه اینترنت خانگی ADSL به مشترکان افزایش یافت.

او افزود: باتوجه به افزایش روز افزون استفاده از اینترنت و لزوم توسعه زیر ساخت‌ها به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت مخابراتی با هدف جلب رضایت و تحقق مطالبات ارتباطی مشتریان خانگی، توسعه شبکه دیتا در مراکز مذکور با تلاش کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح زاده بیان کرد: پروژه عملیات توسعه شبکه دیتا، با نصب ۲ عدد کارت ۳۲ پورت، ظرفیت ارائه اینترنت adsl به مشترکان در مرکز ندافیه به ۹۶ پورت و همچنین با نصب یک کارت ۳۲پورت در مرکز تلفن عنبر، تعداد پورت‌های این مرکز نیز به ۱۲۸ پورت افزایش یافت که با افزایش ظرفیت شبکه دیتا، امکان بهره مندی بیش از پیش مشترکان تلفن ثابت در این مراکز از خدمات اینترنت خانگی adsl فراهم شد.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، مشترکان جهت بهره مندی از خدمات اینترنت خانگی می‌توانند با تماس با سامانه شبانه روزی ۲۰۲۰ نسبت به ثبت نام و درخواست اینترنت با بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت پرسرعت اینترنت خانگی شبکه دیتا اینترنت خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان