Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، احمد مددی در حاشیه تمرین استقلال اظهار کرد: سعی کردیم یک مراسم معارفه خوب را برای محمود فکری بگیریم چرا که او از سرمایه های باشگاه است. همه اعضای محترم هیات مدیره و پیشکسوت های عزیز حضور داشتند و این نوید بخش روزهای درخشان استقلال است که ان‌شاءالله باشگاه از حواشی اخیر رهایی پیدا کند و اتفاقات مثبت برای این تیم بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در چند روزی که این سمت را پذیرفتم جلسات متعددی در خصوص نحوه تامین منابع مالی داشتیم. اتفاقات خوبی افتاده است و داریم تلاش می کنیم از طرق مختلف این منابع را تامین کنیم. تامین این منابع ارزی، کم نیستند و از ماه های اخیر بر روی دوش باشگاه انباشته شده و ما برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی مان نیازمند منابعی هستیم. تصورم این است دوستانی که قول دادند و قبول مسئولیت کردند، اگر این مسئولیت تا انتها وجود داشته باشد،  با پرداخت به بازیکنان و مربیان سابق این پنجره را باز کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال با بیان این که همه تلاشم این است که بازیکنان جدید هر چه سریع تر در اختیار کادر فنی قراربگیرند، گفت: شبانه روز از راه های مختلف در حال کار هستیم. از راه هایی که در توان هیات مدیره و مجموعه است داریم تلاش می کنیم که واریزی ها را انجام دهیم و پنجره را باز کنیم.

او در پاسخ به این سوال که پرویز مظلومی قرار است سرپرست تیم شود؟ عنوان کرد: او اکنون سرمربی تیم ملی جوانان است و ما به اصول و اخلاق پایبندیم و سعی می کنیم حرفه ای رفتار کنیم. از ایشان خواستیم تکلیفش را با تیم ملی جوانان روشن کند و اگر مغایرت قانونی نداشته باشد، او سرپرست تیم در لیگ بیستم خواهد بود.

مددی درباره دیاباته و میلیچ گفت: این مساله به منابع مالی هم برمی گردد. این دو بازیکن خیلی به برگشتن به تیم علاقه مندند اما باید منابع مالی شان را تامین کنیم. می دانید که این دو بازیکن هم حرفه ای هستند و تا مطالباتشان را نگیرند، نمی آیند.

او در پاسخ به سوالی درباره بدهی های باشگاه استقلال بیان کرد: ما در حال تلاش هستیم که در یک فضای شفاف مسائل را جلو ببریم. اکنون وقت جنگ و دعوا و حاشیه سازی نیست و سعی می کنم همه مسائل را در یک فضای آرام جلو ببرم. بدهی های داخلی مان را در فرآیند حرفه ای سازی به حداقل رساندیم. در موضوع بدهی های ارزی هم یک بدهی قابل توجه داریم که در حال تامین آن هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که ۵۰ هزار دلاری که در فرودگاه از سعادتمند ضبط شد، به باشگاه استقلال برگشت یا خیر؟ گفت: این مبلغ در تعزیرات است و مکاتبات خیلی خوبی صورت گرفته است. جا دارد از وزیر ورزش تشکر کنم چرا که خود او شخصا وارد عمل شد و در هیات دولت با وزیر محترم دادگستری رایزنی داشت. فکر می کنم تا پس فردا این مبلغ به باشگاه برگردد.

او در پاسخ به این سوال که علی کریمی مبلغ ده میلیارد از باشگاه استقلال درخواست کرده است؟ عنوان کرد: من خبر ندارم. اجازه دهید او برگردد و رو در رو با او صحبت کنم. اما چیزی که وجود دارد این است که ما علی کریمی را می خواهیم و اینجا خانه خودش است. بارها هم اعلام کرده است اگر در ایران بماند فقط برای استقلال بازی می کند. حتما با او مذاکره می کنیم و اگر در ایران بماند جذبش خواهیم کرد. حتما آقای کریمی دغدغه های ما را می داند و به عنوان یک استقلالی به ما کمک خواهند کرد. او حرفه ای است و متوجه این موضوعات است.

مددی درباره سندی که گفته می شود درباشگاه استقلال جعلی بوده است گفت: من از این مسئله اطلاعی ندارم.

او درباره مهدی قائدی بیان کرد: او از جوان های با استعداد ما است و یک پیشنهاد بسیار جدی از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد اما ما هم مذاکراتی در هیات مدیره داشتیم و هنوز به جمع بندی نرسیده ایم. در حال حاضر بازیکن تیم ما است. ان‌شاءالله این اتفاق نیفتد. هدفمان تامین منابع مالی باشگاه است اما امیدواریم این بازیکن را برای تیم داشته باشیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: باشگاه استقلال منابع مالی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد

آتیلا حجازی به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد.

طرفداری | تغییرات در استقلال ادامه دارد.

علی خطیر امروز به طور رسمی از مدیرعاملی استقلال برکنار شد و اعضای هیات مدیره فرشید سمیعی را به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها معرفی کردند.

نصرالله خواجه‌گیری هم که به عنوان سرپرست استقلال در این تیم حضور داشت و با جواد نکونام به مشکل بر خورده بود، پس از برکناری علی خطیر، رفتنی شد و حالا آتیلا حجازی فرزند اسطوره فقید استقلال یعنی ناصرخان حجازی به عنوان سرپرست در استقلال کار خود را دنبال می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • حجازی سرپرست استقلال شد
  • آتیلا حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • فوری؛ آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم