Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتسال که به همراه تیم ملی فوتبال جهت دو دیدار دوستانه راهی ازبکستان شده، امروز عصر و از ساعت 3.5 به وقت ایران در دومین بازی به مصاف تیم ملی ازبکستان رفته و در نتیجه توانست این تیم را  3 بر 2 شکست دهد. تیم ملی فوتسال توانست در بازی اول با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد. 

گل‌های ازبکستان را داورون چوریف و خوشنور ارکینوف و گلهای ایران را علی ابراهیمی، جَولون اَنُروف (گل‌بخودی) و مهدی کریمی را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال فوتبال ازبکستان آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر

هفته سی ام رقابت‌های لیگ عربستان با انجام سه بازی به پایان رسید. ابتدا الشباب توانست با دو گلی که کاروالیو و کاراسکو به ثمر رساندند برابر الرائد به پیروزی برسد. جدال الطائی و الخلیج با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حساس‌ترین بازی هم النصر در خانه با درخشش کریستیانو رونالدو جشنواره گل به راه انداخت.

النصر در این بازی خانگی توانست با ۶ گل حریف خود را در هم کوبد.

کریستیانو رونالدو ستاره این بازی بود و توانست ۳ گل به ثمر رساند. این ششمین هت تریک این ستاره پرتغالی در این دو فصل حضورش در النصر است. سادیو مانه هم عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. اوتاویو و الفتیل دیگر گل‌های النصر را به ثمر رساندند.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۴ امتیازی شد و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به الهلال و البته یک بازی بیشتر در رده دوم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان