Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:29:15 GMT

یوواخیم لوو: به انتقادات اهمیتی نمی دهم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۸۹۱۹

یوواخیم لوو: به انتقادات اهمیتی نمی دهم

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان مدعی شد به انتقادات اهمیتی نمی دهد.

به گزارش "ورزش سه"، روند پرفراز و نشیب ژرمن ها در دو سال گذشته باعث شده بسیاری دیگر یوواخیم لوو را گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی آلمان ندانند. این تیم اخیرا در دیداری تماشایی برابر ترکیه به تساوی 3-3 رسید و حالا یوواخیم لوو در آستانه دیدار مقابل اوکراین در جریان رقابت های لیگ ملت های اروپا، به تشریح شرایط تیمش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یوواخیم لوو گفت: "تیم ملی آلمان باید قادر باشد بر مشکلاتی که در بازی های گذشته با آن روبرو شده غلبه کند. همه بازیکنانی که در اردوی تیم حضور دارند قادر به بازی کردن برابر اوکراین هستند. تونی کروس نیز همانند سرژ گنابری به طور کامل امروز در دسترس بود و تیمو ورنر نیز امروز به تمرینات بازگشت.

 

خطر ویروس کرونا در اردوی تیم ملی اوکراین؟ احتیاط در همه جا و نه فقط در اینجا لازم است. در آلمان نیز تعداد میتلایان به ویروس کرونا در حال افزایش است. ما بدون توجه به محل استقرارمان به قوانین پایبند هستیم. پس از ورود به کشور همه دوباره آزمایش شدند و نتایج تست همه بازیکنان و اعضای تیم منفی بود.

 

انتقاد بازیکنان سابق تیم ملی آلمان مانند لوتار ماتیوس؟ من در دو روز گذشته چیزی نخوانده ام، زیرا برایم مهم نیست که افراد مختلف چه می گویید. همیشه نظرات مختلیف وجود دارد و مهم نیست چه کاری می کنم، زیرا هر روشی به کار گیرم آن را با اعتقاد کامل انجام می دهم."

یوواخیم لوو تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوواخیم لوو تیم ملی آلمان تیم ملی آلمان یوواخیم لوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد

وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: اسلام‌آباد اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی‌دهد و هر آنچه که مطابق با منافع ملی باشد انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه‌های خبری پاکستان، سناتور محمد اسحاق دار طی گفت‌وگو با خبرنگاران در پارلمان در اسلام‌آباد اظهار کرد: سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به پاکستان بسیار حائز اهمیت است و دولت به زودی رهبران جناح اپوزیسیون را در جریان کامل جزئیات و دستاوردهای این سفر قرار خواهد داد.

وی درباره طرح خط لوله انتقال گاز از ایران به پاکستان نیز افزود که ما نیازی به پنهان کاری نداریم و اگر سوء تفاهم‌های اخیر میان دو کشور حل نشده بود پس چرا رئیس جمهور ایران باید به پاکستان سفر کند.

وزیر امور خارجه پاکستان اظهار داشت: اینکه در بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پایان سفر آیت‌الله رئیسی اشاره‌ای به مذاکرات خط لوله گاز نشده است، مساله‌ای نیست؛ بحث اصلی این است که ما اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی دهیم.

وی تاکید کرد: پاکستان هر آنچه که مطابق با منافع ملی خود باشد را انجام خواهد داد و ما اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی دهیم.

سناتور اسحاق درباره گزارش حقوق بشری وزارت امور خارجه آمریکا علیه پاکستان نیز گفت که ما این بیانیه را رد کرده و پاسخ مناسبی به آن داده‌ایم.‌

کد خبر 748170

دیگر خبرها

  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • تحولات اوکراین|واکنش مسکو به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف