Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: بر اثر ریزش آوار یک ساختمان در منطقه ۱۷ تهران، ۴ تیم نجات و سگ‌های زنده‌یاب برای نجات ۴ نفر محبوس احتمالی به منطقه اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در ساعت ۹ و ۱۸ دقیقه امروز، در پی اعلام آتش‌نشانی مبنی بر ریزش آوار در منطقه ۱۷ تهران محدوده فلاح، آماده حضور در این عملیات شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: بلافاصله دو تیم از سگ‌های زنده‌یاب از پایگاه امداد و نجات چیتگر تهران، یک تیم واکنش سریع و یک تیم تخصصی نجات در حوادث آوار، به محل حادثه اعزام کردیم.   مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران بیان کرد: پس از ارزیابی اولیه و طبق نظر حاضران در محل، به نظر می‌رسد چهار نفر در زیر آوارها محبوس شده‌اند که عملیات جستجو ادامه دارد.   فتحی با اشاره به این که بر اثر بارش‌های اخیر کار جستجو و نجات دشوار شده است، اضافه کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و ادامه این بارش‌ها و نیز به دلیل حجم زیاد آوار، تیم‌های جستجو و نجات با مشکل مواجه هستند و تیم واکنش سریع هلال‌احمر نیز منتظر است تا پس از ایمن‌سازی کامل منطقه توسط آتش نشانی، وارد مرحله دوم جستجو و نجات شود.   وی با اشاره به این که عملیات همچنان ادامه دارد و هموطنان به شایعات توجهی نکنند و اخبار را از طریق منابع معتبر پیگیر باشند، خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، علت این حادثه بر اثر گودبرداری نامناسب بوده که بر اثر آن یک ساختمان نیمه‌کاره سه طبقه و یک ساختمان دو طبقه، دچار ریزش شده است.   انتهای پیام؛

منبع: دانا

کلیدواژه: هلال احمر بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)