Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین تمرین استقلال تهران زیر نظر محمود فکری برگزار شد و پیشکسوتان هم در آن حضور چشم گیری داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در اولین تمرین استقلال تهران زیر نظر محمود فکری، پیشکسوتان باشگاه حضور فعالی داشتند و بازیکنان نیز خود را به کادر فنی معرفی نمودند.

در این تمرین که با حضور پیشکسوتان این تیم برگزار شد، همه بازیکنان به غیر از ملی پوشان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک مرادی و احمد موسوی بازیکنان سابق ماشین سازی و گل گهر از چهره های جدید تمرین استقلال بودند که نگاه های زیادی روی آنان بود. آنها که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانستند در رقابت های آسیایی آبی ها را همراهی کنند همچنان در انتظار اقدام باشگاه هستند تا مجوز حضورشان در باشگاه استقلال صادر شود. مرادی با استایل خاص خود و مدل موهایش بیش از دیگر بازیکنان در چشم بود.

حضور صمد مرفاوی در کنار مرفاوی از اتفاقات جالب فصل جدید لیگ برتر در باشگاه استقلال خواهد بود. گلزن سال های نه چندان دور آبی ها در ابتدا به عنوان دستیار امیر قلعه نویی به کادر فنی استقلال پیوست و پس از مدتی به عنوان سرمربی این تیم نیز به فعالیت پرداخت.

مرفاوی که در سال های گذشته در تیم های مختلفی با عنوان سرمربی مشغول بوده سال گذشته با فکری در کادرفنی نساجی به عنوان مدیرفنی همکاری کرد و اکنون پس از یک دهه این بار مجددا با عنوان دستیار اول به کادرفنی استقلال باز می گردد.

کاپیتان دور از تمرین

وریا غفوری کاپیتان آبی ها که در دیدار با الاهلی با مصدومیت مواجه شد امروز هم با لباس شخصی در تمرین حاضر شد .

غیبت وریا در دیدار با پاختاکور یکی از دلایل اصلی حذف تیم استقلال بود و فکری امیدوار است در فصل جدید رقابت ها بتواند از بهترین نسخه وریا استفاده ببرد. طبق گفته سرمربی استقلال وریا احتمالا در روزهای آینده می تواند به تمرینات استقلال بازگردد.

فرشید اسماعیلی یکی از با انرژی ترین بازیکنان استقلال در تمرین امروز بود و بارها به شوخی و خنده با دیگر بازیکنان پرداخت. البته که شوخی های اسماعیلی نتوانست چندان یخ مرادمند را در تمرین آبی پوشان باز کند. اگر چه مرادمند در سپاهان و شهر خودرو نیز بسیار جدی بود و در بازی ها و تمرینات کمتر کسی خنده را در صورت او دیده بود.

تمامی کادر فنی فکری در استقلال خاطرات خوشی را برای هواداران این تیم رقم زده اند. آرش برهانی و صمد مرفاوی با لباس آبی بارها برای این تیم گلزنی کرده اند و سابقه آقای گلی لیگ برتر را نیز در کارنامه خود دارند.

سیروس دین محمدی نیز در دوران خود یکی از بهترین هافبک های فوتبال ایران بود که با استایل خاص خود و شوت هایش در ذهن هواداران آبی‌های پایتخت مانده است. فکری نیز چندین سال بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو داشت و شوت های از راه دورش همچنان در خاطر هواداران استقلال مانده است.

سید حسین حسینی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر فراز و نشیب و پرحاشیه امروز هم با پیراهن شماره یک در تمرین حاضر شد. اگر چه حسینی در تمرین امروز تیم استقلال حاضر شد اما هنوز مشخص نیست تا شروع مسابقات لیگ برتر در این تیم باقی خواهد ماند یا خیر؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تمرین استقلال استقلال استقلال تهران اولین تمرین استقلال تمرین استقلال محمود فکری محمود فکری استقلال تمرین استقلال آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!

یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلر‌ها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!