Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز مایک رایان، کارشناس ارشد اضطرارهای سازمان جهانی بهداشت روز جمعه ۱۸ مهر در یک کنفرانس خبری در ژنو گفت: «خواست ما این است که از  قرنطینه‌های عمومی پرهیز شود، هر چند که گاهی انجام این کار گریزناپذیر است و ما آن را قبول می‌کنیم- اما تقاضای ما این است که قرنطینه‌های گسترده تنبیهی در جوامع خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این سخنان یک روز پس از آن بیان می‌شود که سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که رکورد افزایش روزانه موارد جدید کرونا در جهان شکسته و به رقم ۳۳۸۷۷۹ مورد در طول ۲۴ ساعت رسیده است.

افزایش موارد جدید به خصوص در منطقه اروپا رخ داده است، اما در هفته گذشته در کشورهایی مانند برزیل و هند که دستخوش شدیدترین شیوع‌های کرونا بودند، نشانه‌های از کاهش سرعت همه‌گیری مشاهده می‌شود.

اروپا پس از افزایش موارد روزانه کرونا برای پنج روز پیاپی در کشورهایی مانند روسیه و بریتانیا، روز پنجشنبه برای نخستین بار رکورد ۱۰۰۰۰۰ مورد جدید عفونت در یک روز را شکست.

مرکز اصلی شیوع کرونا در اروپا اکنون به بریتانیا، روسیه، اسپانیا و فرانسه نقل مکان کرده است که هر کدام در سه روز گذشته دست کم ۱۰۰۰۰ مورد عفونت گزارش کرده‌اند.

شمار موارد عفونت با کروناویروس جدید از هنگام شروع همه‌گیری آن در هشت ماه پیش از ۳۷ میلیون مورد گذشته و شمار تلفات ناشی از آن به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.

کد خبر 555949 برچسب‌ها كروناويروس سازمان جهانی بهداشت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس سازمان جهانی بهداشت سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جم رکورد فروش را شکست

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پلیمری که شامل ۱۴ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. نکته حائز اهمیت این گروه این بود که سرانجام ترمز رشد فروش غنوش در فروردین ماه کشیده شد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izx

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی پرستاری، یک‌ مسئله جهانی است
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • جم رکورد فروش را شکست
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال