Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری داری تهران از پایان عملیات آتش نشانی و جانباختن دو تن در پی ریزش ساختمان در خیابان ابوذر تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: حوالی هفت صبح روزگذشته یک ساختمان در مجاورت یک گودبرداری در خیابان ابوذر، خیابان فلاح در منطقه ١٧ دچار ریزش شد که تا کنون عملیات آتش نشانان در این محل ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا دقایقی قبل در محل وقوع حادثه ریزش ساختمان که صبح روز گذشته اتفاق افتاد، آتش نشانان در پی جست و جو موفق شدند به هر دو نفر فرد مدفون شده که در فاصله کمی از یکدیگر قرار داشتند دسترسی پیدا کنند.

وی ادامه داد: هر دو نفر با احتیاط از محل خارج شدند و به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که این افراد جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: به گفته مسئول پروژه اعلام شده که فرد دیگری در محل حضور ندارد و تعداد کارگرانی که در آن پروژه کار می‌کردند کامل است. با توجه به صحبت مسئول پروژه مبنی بر عدم حضور فرد دیگری زیر آوار عملیات به پایان رسید و محل به عوامل انتظامی و شهرداری تحویل داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ریزش آوار در خیابان ابوذر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود