Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@16:56:48 GMT

حنا؛آب روی آتش این مشکلات است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۰۶۱۹

حنا علاوه بر آنکه جایگزینی برای رنگ موهای شیمیایی است، خواص پزشکی جالب توجهی هم دارد. ناطقان: برخی از افراد به جای استفاده از رنگ مو که می‌تواند پیامدهای منفی برای مو داشته باشد، از حنا برای رنگ موی خود استفاده می‌کنند، اما آنچه بسیاری از مردم از آن بی اطلاع هستند، فواید فراوان حنا برای سلامتی و جنبه درمانی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخستین مورد از فواید حنا درمان سردرد است، بنابراین می‌توانید حنا را در قسمت جلوی سر قرار دهید تا درد آن تسکین یابد.


حنا همچنین بیماری‌های قارچی را در کل بدن از بین می‌برد، پس با قرار دادن حنا روی انگشتان پا می‌توانید از شر قارچ‌هایی که در زمستان گرفتار آن‌ها می‌شوید، رها باشید. حنا حاوی مواد ضد عفونی کننده است که برای از بین بردن باکتری‌ها و انگل‌های پوست و درمان شوره سر مفید است.

درمانی برای برخی اسهال های خونی

از پوست حنا پس از جوشاندن برای درمان اسهال خونی آمیبی استفاده می‌شود همچنین اگر روی زخم گذاشته شود، آن را درمان می‌کند و اگر در ناحیه آسیب دیده قرار گیرد، آن را التیام می‌بخشد.

حنا ترشح عرق را کاهش می‌دهد که بدین ترتیب از بوی بد و ابتلا به قارچ جلوگیری می‌کند، علاوه بر این اگر حنا را ۳ بار در روز با آب مخلوط کره و به ناحیه آسیب دیده بمالید اگزما را درمان می‌کند. منبع: مشرق برچسب ها: حنا ، آتش ، مشکلات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حنا آتش مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شجاعی، صبح چهارشنبه با بیان اینکه ۱۳۰ هزار نفر در استان کرمان بازنشسته و مستمری بگیر هستند، گفت: تعداد ۱۶ کانون بازنشستگی کارگری در شهرستان‌های استان کرمان دایر است.

وی، افزود: میزان ۶۵ تا ۷۰ درصد این کارگران، حداقل حقوق‌بگیر هستند و مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه آنها در حوزه معیشت و درمان است.

شجاعی، گفت: در بخش درمان بیمه‌شده‌ها و بازنشستگان باید از صفر تا ۱۰۰ آن را سازمان تأمین اجتماعی متقبل شود که این اتفاق نمی‌افتد و قانون باید الزام و اجرایی شود.

کد خبر 6094359

دیگر خبرها

  • کبد چرب و دردسرهایش
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان
  • (تصاویر) درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • از سکته گوش چه می‌دانید؟