Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: طی این چند سال استقلال هر ضربه‌ای خورده، از مدیریت بوده و شکی در آن نیست. مدیران فعلی قول داده‌اند که به مشکلات فعلی تیم و باشگاه رسیدگی کنند و امیدوارم قول‌شان عملی شود

مهدی امیرآبادی، بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی دانشجو درخصوص شرایط فعلی این تیم در فاصله 20 روز تا شروع لیگ بیستم، اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی بر استقلال حاکم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراکه هم فرصت‌ها از دست رفته و باتوجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات، دست محمود فکری هم برای جذب بازیکنان بسته است. از طرفی بازیکنانی که باید با آنها تمدید می‌شده، چک‌هایشان برگشت خورده و در کنار اینها بازیکنانی مثل روزبه چشمی هم جدا شده‌اند.

امیرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا محمود فکری می‌تواند در استقلال موفق شد، گفت: خوش‌فکری و درایت محمود فکری می‌تواند اوضاع تیم را سروسامان بدهد و تمام پیشکسوتان هم باید از او حمایت کنند؛ فکر کنند مربی و خارجی به استقلال آمده و نباید غریبه‌پرست باشیم. ما مربیان داخلی خوب و باانگیزه‌ای مثل یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام داریم که خودشان را ثابت کرده‌اند. محمود فکری از نظر تجربه، کسب جام، مدیریت و کاپیتانی استقلال شرایط خوبی دارد و می‌تواند بازیکن سالاری را در استقلال از بین ببرد و دل هواداران را شاد کند.

کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال در انتقاد به مدیریت باشگاه، افزود: طی این چند سال استقلال هر ضربه‌ای خورده، از مدیریت بوده و شکی در آن نیست. مدیران فعلی قول داده‌اند که به مشکلات فعلی تیم و باشگاه رسیدگی کنند و امیدوارم قول‌شان عملی شود؛ هرچند تا انجام دادنش خیلی مانده است.

امیرآبادی در واکنش به ناراحتی و انتقاد هواداران از حضور سعید عزیزیان در کادرفنی جدید، تصریح کرد: هواداران سرمایه‌های اصلی این باشگاه هستند. محمود فکری می‌توانست به گزینه‌های دیگر مثل بهزاد غلامپور هم فکر کند ولی اگر عزیزیان انتخاب سرمربی بوده، همه از جمله هواداران باید به این انتخاب احترام بگذارند. مدتی هم غلامپور به عنوان یک استقلالی در پرسپولیس حضور داشت. در کل مهم این است که عزیزیان در پازل قرار داشته است.

پیشکسوت آبی‌ها در پایان درخصوص تمدید قرارداد علی کریمی گفت: اینجا استقلال است و پیراهن آبی یا قرمز، غیرت دارد. بازیکنان برای حضور در این تیم‌ها باید تخفیف هم بدهند. علی کریمی نه با پیراهن تیم‌های دیگر بلکه با استقلال شناخته شده است. این وسط اگر بازیکنی بخواهد بازی یا ادا دربیاورد، درست نیست. علی کریمی به خاطر هواداران و شرایط سخت مالی باشگاه تخفیف بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی امیر آبادی تیم فوتبال استقلال محمود فکری محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلیل میر عظیمی بعد از ظهر یک شنبه در نشست با فرماندار رشت به تشریح اهداف و برنامه‌های این مجموعه پرداخت و اظهار کرد: خدمات رسانی کانون پرورش فکری در بستر بیش از ۶۰ عنوان فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی انجام می‌شود.

میرعظیمی در ادامه به نیروهای انسانی کانون اشاره و با متعهد و توانمند توصیف‌کردن آنان افزود: موفقیت مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری این نهاد در رقابت‌های بین المللی، کشوری و استانی، بیان‌گر این توانمندی‌ها است.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه که تربیت نسلی هنرمند، مؤمن و در تراز انقلاب، نیازمند تلاش هم زمان فعالان فرهنگی و توجه مسؤولان و تصمیم‌گیران است، اضافه کرد: برای پیشبرد اهداف، حمایت‌های بی‌دریغ معنوی و اختصاص منابع مالی مناسب ضرورت دارد.

وی با ناکافی خواندن منابع مالی تخصیص یافته به مراکز فرهنگی هنری ۶ گانه کانون رشت طی ۲ سال گذشته گفت: ابعاد فعالیت‌های کانون پرورش فکری بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از این مجموعه تاکید دارد.

میرعظیمی در ادامه صحبت‌های خود به برخی فعالیت‌های کانون در مراکز فرهنگی هنری و در سطح شهرستان اشاره و از حضور مؤثر این مجموعه در نمایشگاه هفته دفاع‌مقدس و حضور مستمر همکاران کانون در نمایشگاه «شهر باران، شهر قرآن» در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۳ سخن‌به‌میان‌آورد.

وی افزود: معرفی کانون استان گیلان به عنوان دبیر کمیته کودک و نوجوان کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان و گشایش دبیرخانه این این کمیته در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شهرستان رشت، بخشی از فعالیت‌های مؤثر کانون در عرصه فرهنگ به‌شمارمی رود.

میرعظیمی نقش کانون را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مقابله با تهدیدهای فضای مجازی متوجه نسل کودک و نوجوان با اهمیت خواند و ضمن تشریح برنامه‌های این مجموعه برای همراه سازی خانواده‌ها با فعالیت‌های مربیان کانون ادامه‌داد: برای توفیق فرهنگی، ورود خانواده‌ها به این عرصه ضروری است.

مدیرکل کانون استان گیلان هم‌چنین، از برپایی کارگاه‌های فرزندپروری و مهارت‌آموزی در مراکز فرهنگی هنری کانون صحبت‌کرد و این فعالیت‌ها را بخشی از حرکت‌های تأثیرگذار کانون در توان‌مندسازی نسل کودک و نوجوان دانست.

وی بر لزوم حمایت مسؤولان از تکمیل ساختمان در حال احداث کانون شهرستان خمام و از راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون در مسکن مهر شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: در پایان از فرماندار برای بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دعوت کرد.

کد خبر 6097391

دیگر خبرها

  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم