Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:35:46 GMT

انفجار منزل مسکونی در ساوه

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۱۱۲۶

انفجار منزل مسکونی در ساوه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، برزگر رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ساوه از انفجار یک منزل مسکونی در ساوه و تخریب و آسیب به خانه‌های همجوار خبر داد.

برزگر افزود: شب گذشته گزارشی مبنی بر تخریب واحد مسکونی در خیابان ارشاد کوچه ارشاد ۱۷ حدفاصل خیابان‌های باهنر و صیاد شیرازی دریافت شد و بلافاصله از دو ایستگاه آتش نشانی ۱۳ نفر آتش نشان به همراه سه تیم اورژانس شهری در محل وقوع حادثه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: این انفجار منجر به تخریب ۳ واحد مسکونی شامل یک واحد دو طبقه و دو واحد دیگر شد که همچنین دیوار مدرسه مجاور واحد‌های مسکونی تخریب شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ساوه با بیان اینکه این انفجار یک نفر فوتی و ۴ نفر مصدوم داشت تصریح کرد: علت اصلی این حادثه انفجار بوده که کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی منشا اصلی آن هستند.

بنا به اذعان اهالی، شدت صدای انفجار علاوه بر وحشت ساکنین موجب تخریب و شکسته شدن شیشه‌های منازل مجاور شد.

جریان برق و گاز هم که با این حادثه قطع شده بود، با حضور نیرو‌های ادارات مربوطه وصل شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی ساوه انفجار گاز آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش منزل مسکونی در اهواز

به گزارش تابناک، شاپور باقری امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: ساعت ۲۳:۱۰ (۱۴ اردیبهشت‌ماه)، یک ساختمان دو واحدی در کوی ملت اهواز به دلیل گودبرداری غیر اصولی در زمین مجاور و آبگرفتی ناشی از ریزش باران، دچار تخریب شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اهواز بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به محل حادثه اعزام شدند. با انجام ارزیابی‌های اولیه و تثبیت صحنه حادثه، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه، این عملیات در ساعت ۰۰:۲۰ بامداد پایان یافت.

دیگر خبرها

  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز