Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:55:59 GMT

کشف ۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق در بندر شهید بهشتی چابهار

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۱۱۳۴

کشف ۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق در بندر شهید بهشتی چابهار

محافظ سوم سهراب طیبی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تریلی مذکور که از کرمان به مقصد مرز ریمدان بارگیری شده بود که توسط عوامل پلیس آگاهی شناساییو پس از کسب دستور مقام قضائی با همکاری یگان حفاظت در بندر شهید بهشتی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تخلیه بار تریلی، مقدار ۸۸۰ لیتر سوخت گازوئیل که در چهار عدد بشکه ۲۲۰ لیتری بارگیری و در زیر بار جاسازی شده بود کشف که با هماهنگی مقام قضائی، تریلی مذکور به همراه مقدار سوخت کشف شده تحویل اداره آگاهی شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری سارق ضایعات آهن آلات در بندر شهید بهشتی

فرمانده یگان حفاظت بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان همچنین از کشف ۷۵۰ کیلوگرم ضایعات آهن آلات در بندر شهید بهشتی و دستگیری سارق خبر داد.

وی ادامه داد در عملیاتی دیگر، مأمورین گیت خروجی یگان حفاظت بندر شهید بهشتی طی بازرسی، موفق به کشف و ضبط مقدار تقریبی ۷۵۰ کیلوگرم ضایعات آهن آلات که در داخل یک دستگاه خودرو سواری جاسازی شده بود، شدند.

طیبی تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به واحد قضائی یگان حفاظت ارجاع داده شد.

کد خبر 5044117

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان چابهار بندر شهید بهشتی قاچاق سوخت ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه بندر شهید بهشتی یگان حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان قصرشیرین در جمع خبرنگاران گفت : ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی و کارکنان گمرک پرویزخان کشف‌شده است.

وی افزود: سوخت‌های کشف‌شده از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند کشف شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: سوخت‌های کشف‌شده شامل بنزین و گازوئیل و در قالب گالن‌های بیست لیتری از آنها کشف و ضبط‌شده است.

وی ادامه داد: سوخت سرمایه ملی است و با هرگونه عرضه خارج از شبکه آن برخورد خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان