Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@21:32:00 GMT

قیمت ماسک در داروخانه‌ها ۱۳۰۰ تومان است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۱۸۱۴

قیمت ماسک در داروخانه‌ها ۱۳۰۰ تومان است

ایسنا/زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بالاترین قیمتی که در بخش عرضه ماسک اعلام شده ۱۳۰۰ تومان بوده که در واقع مجوز سازمان غذا و دارو را دریافت کرده است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ۱۰ روز اول مهرماه امسال، حدود ۴۳۷ هزار ماسک عمومی در استان توزیع شده، به‌طوری که بالاترین قیمتی که در بخش عرضه این نوع محصول اعلام شده ۱۳۰۰ تومان است که در واقع مجوز سازمان غذا و دارو را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی ماسک‌ها با تبلیغات متعدد و متنوع به رنگ‌های مختلف در سطح شهر عرضه می‌شود که این ماسک‌ها مشمول این موضوع نیست و صرفا ماسک‌هایی که مجوز سازمان غذا و دارو را دریافت کرده‌اند در دو قالب ماسک جراحی برای مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستانی و دیگری مصارف عموم در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: با همکاری واحدهای تولیدی و دستگاه متولی حدود ۵۰ عامل شهرستانی با همکاری فرمانداران تابعه در شهرستان‌ها وارد عمل شده‌اند که در شهر زنجان یک عامل اتحادیه لوازم بهداشتی و آرایشی انتخاب شد که زیرمجموعه آن ۱۰۰ خرده‌فروش را پوشش می‌دهد و در مجموع ۱۵۰ عامل توزیع ماسک‌های مصارف عمومی را توزیع می‌کنند.

فغفوری با اشاره به بازرسی از فروشندگان ماسک، تصریح کرد: در روزهای گذشته حدود ۶۰ فقره بازدید از واحدهای صنفی توزیع‌کننده ماسک انجام شده که از این تعداد ۶ مورد متخلف شناسایی و به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، با اشاره به بازدید میدانی اخیر از سطح شهر، یادآور شد: گروه‌های هلال‌احمر در قالب چادرهای برپا شده به وفور ماسک مورد نیاز مردم را به قیمت ۱۰۰۰ تومان را توزیع می‌کنند.

انتهای یپام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان ماسك ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد

مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشورهای مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

زین‌العابدین گنج‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

وی افزود: ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشورهای مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: در این مدت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده است که به لحاظ ارزش حدود ۲۶ درصد افزایش و از نظر وزن ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

گنج‌خانلو ادامه داد: همچنین ۳۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار به صورت موقت وارد استان شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۱۸ درصد و از نظر وزن ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی صادرات از گمرک زنجان گفت: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امیدواریم با رونق فعالیت واحدهای صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش پیدا کند.

وی افزود: در این مدت همچنین واردات قطعی بیش از ۲۴.۵ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۱۴ هزار تن ثبت شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۵۹ درصد کاهش و از نظر وزنی ۴۲ درصد کاهش دارد.

کد خبر 748375

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر