Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:31:55 GMT

اجرای طرح «کانون آنلاین» در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۱۸۷۰

اجرای طرح «کانون آنلاین» در زنجان

علیرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های حضوری کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: خوشبختانه در این روزهای سخت تحریم و ایام کرونایی، همکاران کانون 162 عنوان کار فرهنگی خود را با گسترش امید در جامعه و برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و با عنوان «پیک امید مجازی» ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: امیدواریم با گذر از این روزها، شاهد حضور کودکان و نوجوانان در کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و شکوفایی مجدد در مراکز کانون باشیم.

وی تصریح کرد: البته با وجود فضای مجازی نیز توانسته‌ایم به سطح بالای انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در کانون که گامی در راستای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در بستر توسعه است، نائل آییم.

نوری گفت: همکاران مراکز و کارشناسان کانون استان در دور جدید فعالیت‌های خود به دنبال این هستند که به زودی بتوانند با پایدارسازی و جذب اعضای جدید، برنامه‌های خود را تحت عنوان «کانون آنلاین» اجرا کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در ادامه از آغاز ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در دومین دوره کارگاه‌های تخصصی آنلاین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سامانه اینترنتی Zanjan.kpf.ir مراجعه کنند.

وی عناوین کارگاه‌ها را ۱۱ مورد خواند و خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها شامل پرورش نگاه جست‌وجوگر با شیوه‌های خلاق برای کودکان چهار تا هفت سال، طراحی برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، فن بیان در قصه‌گویی، گام ‌به‌گام تا اندیشه برای سنین هفت تا ۱۲ سال، کاردستی برای سنین هفت تا ۱۲ سال، حال خوش زندگی (برقراری و تثبیت روابط مثبت) نوجوانان، حال خوش زندگی (زندگی معنوی) نوجوانان، حال خوش زندگی (نوجوان جرات‌مند)، حال خوش زندگی (نوجوان امیدوار)، داستان‌نویسی (گروه نوجوان و ارشد- پیشرفته- دوره دوم) و نجوم و اختر فیزیک پیشرفته (گروه نوجوان و ارشد) با حضور مربیان مطرح کانون است.

نوری افزود: پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، پایدارسازی اعضا، جذب اعضای جدید، ارائه آموزش‌های غیرمستقیم و آنلاین از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه‌ها است.

وی ادامه داد: توجه به نیاز و درخواست کودکان و نوجوانان، بهره‌مندی از توانمندی‌های مربیان تخصصی کانون، استفاده از شیوه‌های جدید آموزشی با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و استمرار فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان نیز بخش دیگری از اهداف برگزاری کارگاه‌های تخصصی آنلاین است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: پس از شیوع بیماری کرونا برای پیشگیری از گسترش این ویروس، همه فعالیت‌های حضوری این کانون تعطیل شده و برنامه‌های مختلف در قالب «پیک امید مجازی» در فضای مجازی توسط مربیان به اعضای کانون ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان نوجوانان استان زنجان فضای مجازی علیرضا نوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان حال خوش زندگی کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس

علی‌اکبر خواجه‌نژادیان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ماه میهمان کودکان استان فارس است.

او تصریح کرد: این تماشاخانه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی به اجرای برنامه‌های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار می‌پردازد.

خواجه‌نژادیان افزود: تماشاخانه سیار کانون به مدت ۶روز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می‌کند.

او بیان کرد: این تریلی سیار با اجرای نمایش استخان ماهی جادویی به نویسندگی منوچهر اکبرلو و به کارگردانی احسان مجیدی به همراه دو بازیگر به نام‌های الهام فرج‌پور و علی یدالهی در شیراز به روی صحنه می‌رود. مجید عبدالملکی اپراتور نور و صدا و مقصود باقر لو نیز راننده این تریلی سیار است. این نمایش ماجرای دختر پادشاهی است که استخان جادویی را پیدا می‌کند و در پایان باید بین ثروت و به دست آوردن سلامتی مادرش، یکی را انتخاب کند.

خواجه‌نژادیان در پایان افزود: تریلی تئاتر سیار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی در سال ۱۳۷۳ در پارک بعثت خزانه بخارایی توسط اساتید برجسته حوزه تئاتر کودک و نوجوان کار خود را شروع کرده است و تا کنون این تئاتر میدانی در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش با حضور در میادین عمومی شهر‌ها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟