Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار ایلام از تمدید تعطیلی مدارس استان ایلام تا یک هفته دیگر خبر داد و گفت: کلاس ها به شکل مجازی دایر است. - اخبار استانها -

قاسم سلیمانی  در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، از تمدید تعطیلی مدارس استان ایلام تا یک هفته دیگر خبر داد و اظهار داشت: کلاس ها به شکل مجازی دایر است.

استاندار ایلام گفت: استمرار شرایط قرمز ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام و به جهت اقدامات پیشگیرانه تمام محدودیت‌های اعمال شده در سطح استان ایلام به مدت یک هفته دیگر از تاریخ امروز شنبه 19 مردادماه  تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزستان|تعطیلی مدارس بدون داشتن مجوز از ستاد مقابله با کرونا غیرقانونی استکرونا در کمین دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری؛ درخواست تعطیلی مدارس ارسال شده استشرایط غیرحضوری شدن کلاس درس یا تعطیلی مدارس بر اثر مشاهده موارد مشکوک

وی این محدودیت‌ها را علاوه بر تعطیلی مدارس در نقاط قرمز و نارنجی استان ایلام شامل سایر واحدهای آموزشی عنوان کرد و افزود: دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه‌ها   نیز شامل این تصمیم و تمدید یک هفته‌ای تعطیل می‌شوند.

استاندار ایلام با توصیه به شهروندان ایلامی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک خاطر نشان کرد: دورکاری و کاهش تعداد کارمندان و یا تغییر ساعت کاری از اختیارات ستاد مرکزی مبارزه با کرونا ویروس بوده و با توجه به شرایط استان مکاتباتی با ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شده است اما تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.

سلیمانی دشتکی گفت:  تعطیلی ادرات، دورکاری و کاهش و افزایش زمان کاری درصورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا اطلاع رسانی می‌شود و مردم به شایعات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که به دنبال شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی و سوء استفاده هستند توجه نکنند.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعطیلی مدارس یک هفته دیگر استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ مباشری گفت: در هفته جهادسازندگی بیش از ۴۰ طرح محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی در این شهرستان اجرا شده است.

او افزود: از دیگر برنامه های  این هفته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت، اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، کلاس‌های تقویتی ویژه دانش آموزان، کلاس خاتم کاری و بازدید از خانواده‌ی شهدا جهادگر است.

فرمانده ناحیه سروستان ادامه داد: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۲ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت