Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت اداره خدمات ویژه کودکان زیر مجموعه اداره کل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در ویدئویی با عنوان «۹۹ ثانیه با حافظان میراث مکتوب ایران» تولید و منتشر شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، فیلم های 99 ثانیه ای با هدف آگاهی بخشی و شناساندن فعالیت بخش های مختلف آرشیو ملی و کتابخانه ملی به مخاطبان و تبیین داشته های میراث مکتوب کشور در حافظه ملی ایرانیان تولید و منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین ویدئو به فعالیت اداره خدمات ویژه کودکان زیر مجموعه اداره کل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اختصاص دارد.

طرح «99 ثانیه با حافظان میراث مکتوب ایران» در پاسخ به نیازسنجی مخاطبان، با ساختار امروزی، ضرباهنگ سریع با بهره گیری از عکس، ویدئو، گرافیک، موشن گرافیک، مصاحبه و متن های حاوی اطلاعات مربوطه است که بدون برون سپاری و بدون هزینه تولید و فقط با اتکا، ابتکار و مهارت کارشناسان اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تولید می شود. 

مجموعه فیلم های 99 ثانیه به عنوان بخشی از تاریخ شفاهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و میراث مکتوب کشور پس از پخش و انتشار، آرشیو شده و برای علاقمندان و پژوهشگران قابل دسترس خواهد بود.

تا کنون فیلم های کوتاه 99 ثانیه ای درباره اداره نشریات و پیایندها،‌ اداره کل مرمت و حفاظت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و زیر مجموعه های آن، ‌فعالیت معاونت کتابخانه ملی ایران و ‌اداره کل پردازش سازماندهی، فعالیت های اداره سازماندهی و فهرست نویسی منابع غیر کتابی، فعالیت اداره فهرست نویسی منابع کتابی، فعالیت های اداره مستندسازی، فعالیت مرکز ملی شاپا، فعالیت اداره کل فراهم آوری، فعالیت اداره فراهم آوری، آماده سازی و کنترل منابع غیر کتابی و پیایندها، فعالیت اداره واسپاری و ثبت آثار، فعالیت گروه صحافی و فعالیت اداره مبادله و اهدا، فعالیت اداره فراهم آوری، آماده سازی و کنترل منابع کتابی، فعالیت اداره کل اطلاع رسانی منتشر شده است و شانزدهمین قسمت از مجموعه فیلم های 99 ثانیه به تشریح فعالیت اداره خدمات ویژه کودکان زیر مجموعه اداره کل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اختصاص دارد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: به تصویر کشیدن سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اداره کل اطلاع رسانی میراث مکتوب زیر مجموعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی عصر پنج شنبه در نشست صمیمی مدیران تبلیغات اسلامی گیلان با مدیران آموزش و پرورش با اهمیت نقش دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام اظهار کرد: آینده کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران با دستان دانش آموزان این مرز و بوم ساخته خواهد شد بنابراین نقش استراتژیک آموزش و پرورش در زمینه رشد آینده سازان ایران اسلامی غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان آمادگی دارد با آموزش و پرورش در سه محور فرهنگیان، دانش آموزان و والدین فعالیت مشترک داشته باشد، افزود: یکی از مهم‌ترین زمینه‌های همکاری در حوزه نوجوانان و جوانان است و با توجه به اینکه بنیاد ملی نوجوانان در سازمان تبلیغات اسلامی در حال فعالیت بوده، فعالیت‌هایی چون «دختران حاج قاسم» و «رویداد نوآوین» ویژه پسران می‌تواند در سطح نوجوانان و دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اعلام آمادگی این سازمان در برگزاری دوره‌های آموزش «ضمن خدمت» معلمان افزود: سازمان تبلیغات جز معدود ارگان‌هایی است که مجوز برگزاری دوره ضمن خدمت برای سایر ارگان‌ها را دارد اگر چه این موضوع در گیلان خیلی مسبوق به سابقه نبوده اما در استان‌های دیگر متداول است.

نجفی با بیان اینکه امروز یکی از مطالبات جدی از سازمان‌ها و نهادها مساله عفاف و حجاب است، تصریح کرد: در صورت توافق بین آموزش و پرورش استان و اداره کل تبلیغات این آمادگی وجود دارد تا دوره «اخلاق اداری و کارمندی» با محوریت «عفاف و حجاب» با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار گردد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به ظرفیت مدارس «صدرا» و آمادگی سازمان تبلیغات برای حمایت از کادر مدرسه و اجرای کامل سند در فعالیت مستمر این مجموعه مدارس گفت: در مدارس «صدرا» برنامه‌ریزی برای معلمان، دانش آموزان و والدین با برنامه‌های مختلف فرهنگی در راستای سند صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از پیشنهادات وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول در سطح مدارس صدرای کشور بود، گفت: قطعاً همکاری با آموزش و پرورش و این مدارس ثمرات بهینه‌ای را برای نظام آموزشی و فرهنگی خواهد داشت.

نجفی با تاکید بر اینکه مدارس «صدرا» در چهارچوب کامل آموزش و پرورش و در راستای سند تحول است، افزود: این آمادگی وجود دارد تا در راستای کمک عمرانی، مخارج مدرسه و فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تحصیلی حمایت‌های قابل توجهی داشته باشیم.

کد خبر 6088822

دیگر خبرها

  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است