Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شرکت توئیتر سعی دارد با پیشنهاد دادن یک فهرست کاربران را به دنبال کردن گروهی از افراد ترغیب کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، شرکت توئیتر به صورت پیوسته در حال آزمایش قابلیت‌های جدید برای شبکه اجتماعی خود بوده و به تازگی خبری از فعالیت این شرکت روی یک ویژگی جدید برای کاربران گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مجموعه‌ همچنین اخیرا از یک قابلیت با عنوان «خواندن متن قبل از انتشار» برای کاربران گوشی‌های آیفون رونمایی کرده بود. ویژگی جدید توئیتر که در مرحله آزمایشی قرار دارد به کاربران اجازه می‌دهد گروهی از افراد که با یکدیگر در ارتباط هستند را دنبال کنند. این قابلیت فهرستی از کاربران تهیه می‌کند و بر اساس محتوای انتشار داده شده توسط آن‌ها این افراد را دسته‌بندی می‌کند.

زمان عرضه قابلیت جدید توئیتر برای iOS
ویژگی جدید توئیتر در حال حاضر تنها برای تعداد محدودی از کاربران گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده است و توئیتر در نظر دارد در صورت موفق بودن آزمایش‌ها این ویژگی را به صورت گسترده عرضه کند. افرادی که از این ویژگی جدید در توئیتر خود برخوردارند می‌توانند به راحتی با یک کلیک تمامی حساب‌های داخل فهرست را دنبال کنند و یا در صورت تمایل با بررسی دقیق آن تنها تعداد مشخصی را دنبال کنند.
این قابلیت جدید قرار است به عنوان جایگزینی برای بخش حساب‌های پیشنهادی عرضه شود و کاربران پس از انتشار این ویژگی دیگر نمی‌توانند قسمت حساب‌های پیشنهادی قدیمی را مشاهده کنند. شرکت توئیتر اطلاعات زیادی از قابلیت نرم افزار خود را با کاربران در میان نگذاشته اما قطعا در صورت استقبال افراد از این ویژگی، این قابلیت جدید برای اشخاص بیشتری فعال خواهد شد.
پیش بینی می‌شود شرکت توئیتر پیش از عرضه نهایی ویژگی خود ابتدا آن را برای کاربران سیستم عامل iOS نیز فعال کند تا بازخورد تعداد بالاتری از افراد را مورد بررسی قرار دهد. شرکت توئیتر سعی دارد با ترغیب کاربران به دنبال کردن یکدیگر پلتفرمی پویاتر را در اختیار افراد بگذارد و میزان ارتباطات را بالا ببرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توئیتر آزمایش شرکت توئیتر ویژگی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.

به گزارش مشرق، سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • وزوز گوش نشانه کاهش شنوایی
  • اولین داروی رشد دندان آزمایش می‌شود
  • تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟
  • ساخت زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟