Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۲ شاخص کل با ۴ هزار و ۳۲۳ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۳۶ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۴۶۲ واحد افزایش به رقم ۴۰۸ هزار و ۶۶۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۷۲۳ هزار و ۷۷۳ معامله به ارزش ۴۷ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی ۶ تحلیل‌گر درباره وضعیت امروز ۱۹ مهرماه بورس تهران آشنایی با ۱۰ اصطلاح پرکاربرد بورس در روزهای رونق بازار سرمایه

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه‌گذاری غدیر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین ایران خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۸۳ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۷۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۳۲ هزار و ۹۲۳ معامله انجام داده‌اند که ۱۵ میلیارد و ۹۸۱ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، شرکت آهن و فولاد ارفع، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، اعتباری ملل و توسعه مسیر برق گیلان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 556068 برچسب‌ها بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۹۱۰ واحدی به ۲,۲۳۰,۵۱۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با افت ۹۱۰ واحدی به ۲,۲۳۰,۵۱۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۱.۳۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۷۴۶.۶۹۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۹,۹۱۶ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۸۸۵.۴۴۷ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۰۳۵,۴۸۲.۴۳۶ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750631

دیگر خبرها

  • ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • بورس قرمز ماند | افت ۱۲ هزار و ۳۲۹ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت؛ افت ۷۶۴۹ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس امروز ۱۹ اردیبهشت/افت ۱۲۳۲۸.۶۱ واحدی
  • ریزش بورس ادامه دار شد؛ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص
  • بورس امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس