Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی صدور فرمان فرمانده معظم کل قوا به ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اختصاص همه امکانات درمانی نیروهای مسلح به بیماران مبتلا به کرونا گفت: وزارت دفاع از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا با تولید کیت تشخیص کرونا و تشکیل قرارگاه پدافند زیستی با بسیج همه امکانات، خطوط تولید، بهره گیری از فناوری ها و دانش بومی و پای کار آوردن زیرساخت‌های صنعت دفاعی، در اقدام جهادی به تولید به هنگام انواع ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دوربین های هوشمند حرارتی ویژه غربالگری و دهها محصول مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی در جهت مقابله با بیماری کووید ۱۹ پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت دفاع امروز نیز با افزایش ظرفیت تولید اقلام و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی نیروهای مسلح و ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین افزایش ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان و مراکز درمانی وزارت دفاع از هیچ تلاش و کوششی در جهت کمک حداکثری به شبکه درمانی کشور فروگذار نخواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به خدمات گسترده سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به مراکز پزشکی و درمانی نیروهای مسلح در طول ماه های شیوع بیماری کرونا گفت: با شروع این بیماری در سطح کشور مبالغ قابل توجهی به صورت علی الحساب به مراکز درمانی بیمارستانهای نیروهای مسلح جهت خرید تجهیزات سرمایه ای و مصرفی پرداخت شد تا این مراکز با مشکل بودجه و اعتبار مواجه نشوند و به راحتی بتوانند برای درمان بیماران اقدامات لازم را انجام دهند.

امیر سرتیپ حاتمی افزود برابر تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد به ازاء هر روز بستری بیماران مبتلا به کرونا در بخش عادی مبلغ پنج میلیون ریال و در بخش ویژه مبلغ ۱۰ میلیون ریال برای کمک به مراکز درمانی نیروهای مسلح پرداخت شود.


انتهای پیام/

کد خبر: 1076114 برچسب‌ها کرونا ویروس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امیر حاتمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا کرونا ویروس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امیر حاتمی درمانی نیروهای مسلح مراکز درمانی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ ای اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در شمال عراق و سوریه ۴ نفر از عناصر گروهک تروریستی پ ک ک / ی پ گ را از پای درآورده اند.

وزارت دفاع ترکیه همچنین بر ادامه مبارزه قاطع با گروهک‌ های تروریستی تا نابودی آخرین عنصر تروریستی تاکید کرد.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: ۴ تروریست پ ک ک / ی پ گ از جمله ۳ نفر در منطقه عملیاتی پنجه قفل و یک نفر در منطقه عملیاتی سپر فرات از پای درآمدند.

ارتش ترکیه ۹ اکتبر ۲۰۱۹ با مشارکت نیروهای مسلح تحت حمایت خود در شمال سوریه، عملیاتی را با عنوان چشمه صلح در شرق رودخانه فرات آغاز کرد و طی آن توانست کنترل ۲ شهر تل ابیض و رأس العین را به دست بگیرد.

این در حالیست که ترکیه در سال‌ های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از دمشق و بغداد بارها به خاک عراق و سوریه تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض این دو کشور را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6097649

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن