Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مجازی، با توجه به فعالیت برخی از مراکز آموزشی و استفاده از نام دانشگاه علوم پزشکی مجازی در برگزاری دوره مجازی، استفاده از عنوان این دانشگاه بدون اخذ مجوز پیگرد قانونی دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مجازی، با توجه به فعالیت‌های اخیر برخی از مراکز آموزشی و استفاده از نام دانشگاه علوم پزشکی مجازی در برگزاری همایش یا دوره‌ای خاص، بدون داشتن مجوز و یا تولید محتوا برای سامانه موکس کشوری آرمان، برگزاری هر گونه دوره مهارتی در حوزه نظام سلامت نیازمند اخذ مجوز قانونی از مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روند دریافت، تایید و بارگذاری محتوا در سامانه آرمان نیز به طور شفاف به اطلاع کلیه دانشگاه‌ها رسانده شده است و استفاده از عنوان دانشگاه علوم پزشکی مجازی بدون اخذ مجوز، واجد ایراد حقوقی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

موسسات و اشخاص برای هرگونه فعالیت آموزشی حضوری و مجازی برحسب موضوع (تاسیس موسسه آموزشی، پژوهشی و رشته/ مقاطع تحصیلی منجر به صدور مدرک رسمی دانشگاهی، تصویب برنامه‌های آموزشی مقاطع تحصیلی گروه علوم پزشکی و تصویب و صدور مجوز دوره‌های آموزشی، مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی منتهی به صدور گواهی پایان دوره) باید از واحد‌های مرتبط در وزارت بهداشت مجوز‌های لازم را اخذ کرده و با رعایت ضوابط، مجاز به فعالیت آموزشی در حیطه مجوز اخذ شده هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت دوره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی اخذ مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد