Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:48:25 GMT

پزشک اهوازی، اولین شهید مدافع سلامت خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۴۲۹۶

پزشک اهوازی، اولین شهید مدافع سلامت خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شهادت اولین مدافع سلامت خوزستان بر اثر ابتلا به کرونا در حوزه این دانشگاه خبر داد.

دکتر حسین کاملی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز (۱۹ مهرماه) نخستین مدافع سلامت بر اثر ابتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دکتر عبدالله عسکری پزشک شاغل در بیمارستان رازی اهواز، بعد از تحمل ۱۰ روز  درد و رنج ناشی از بیماری کرونا، چشم از جهان فرو بست و به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز در پیامی، شهادت این پزشک مدافع سلامت را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

"بسم رب الشهدا و الصدیقین

کادر بهداشت و درمان استان خوزستان در جریان مبارزه با شیوع بیماری کرونا در غم از دست دادن همکاری دلسوز و متعهد عزادار شد.

شهید خدمت دکتر عبدالله عسکری پزشک متعهد و شریف بیمارستان رازی اهواز در راه صیانت از مردم به عنوان اولین پزشک خوزستانی بال پرواز به سوی حق گشود و به جمع شهدای والامقام مدافع سلامت پیوست.

تاریخ پزشکی به احترام شهدای مدافع سلامت خواهد ایستاد، آنها که پروانه‌وار به گرد مردم‌شان می‌گردند، جان عزیز خود را در کف دست گذاشته‌اند و پاکبازانه و شجاعانه در عرصه خدمت، نغمه ایثار می‌سرایند.

اینجانب با قلبی دردمند و دلی نگران از سلامت همکاران عزیزم در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، ضایعه درگذشت دکتر عسکری را به خانواده ایشان و جامعه خدمتگزار پزشکی تسلیت می‌گویم. امید آن داریم مردم شریف با رعایت هر چه بهتر آداب بهداشتی در این روزها، قدردان و پاسبان جان و ایثارگری های مدافعان سلامت خود باشند."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس شهدای مدافع سلامت مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد