Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمناف هاشمی گفت: زدن ماسک از امروز اجباری شده و برای بهتر اجرا شدن این طرح، دولت می‌تواند یارانه‌ای به تولیدکنندگان پرداخت کند تا ماسک ارزان قیمت‌تر در اختیار مردم قرار گیرد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیدمناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران روز شنبه در حاشیه بازدید سخنگوی دولت از ناوگان مترو تهران به خبرنگاران گفت: بیشتر مسافران مترو و اتوبوس ماسک می‌زنند و از سوی دیگر نیز تولیدکنندگان در ایستگاه‌های مترو ماسک را با قیمتی ارزان عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: منابع مالی ما محدود است و نمی‌توانیم ماسک را به صورت رایگان در ایستگاه‌های مترو عرضه کنیم، اما خیران در این زمینه می‌توانند پیش‌قدم شوند.

او ادامه داد: زدن ماسک از امروز اجباری شده و برای بهتر اجرا شدن این طرح، دولت می‌تواند یارانه‌ای به تولیدکنندگان پرداخت کند تا ماسک ارزان قیمت‌تر در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون شهردار تهران با اشاره به بازدید صبح امروز سخنگوی دولت از ناوگان مترو تهران نیز بیان کرد: اینکه دولتمردان خود را جای مردم قرار می‌دهند، خیلی خوب است چراکه می‌توانند واقعیت مدیریت شهری و جامعه را بهتر لمس کنند.

او بازسازی ناوگان مترو و اتوبوس را پراهمیت عنوان و اظهار امیدواری کرد که با کاهش هزینه‌ها، بتوانند ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و ۳۰۰ واگن مترو را بازسازی کنند.

«هاشمی» با بیان اینکه ناوگان مترو تهران و حومه یکهزار و ۵۰۰ واگن دارد، افزود: این در حالی است که این ناوگان به سه هزار واگن نیاز دارد؛ در بخش واگن حداقل ۵۰ درصد واگن کم داریم و باید یکهزار و ۵۰۰ واگن دیگر به این ناوگان اضافه شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در حاشیه این بازدید درباره شلوغی ایستگاه‌های مترو پایتخت به خبرنگاران گفت: ایستگاه ۱۵ خرداد و امام خمینی (ره) که منتهی به بازار است به طور مداوم مسافر دارد و جزو ایستگاه‌های شلوغ مترو تهران است.

فرنوش نوبخت یادآور شد: در ایستگاه‌هایی همچون صادقیه، تئاتر شهر، میدان آزادی و همچنین ایستگاه‌های تقاطعی تنها در ساعات پیک شلوغی، شاهد ازدحام هستیم، اما در طول روز قطار‌های مترو عمدتا خلوت است.

استفاده از ماسک از درب منازل از امروز-شنبه- در تهران الزامی شد و سخنگوی دولت نیز قبل از حضور در جلسه ساعت ۹ امروز ستاد ملی کرونا، با حضور در مترو تهران از روند اجرای این طرح و نظارت بر حسن اجرای آن بازدید کرد.

ناوگان مترو تهران در ۷ خط با ۱۲۷ ایستگاه فعال است و هم‌اکنون روزانه حدود یک میلیون نفر از مردم تهران با مترو جابجا می‌شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماسک یارانه تولید کنندگان ماسک حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ناوگان مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)

عصر ایران ــ‌ بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

گزارش را این‌جا ببینید

شهردار تهران گفته بود با ورود این خودروها یک شروع جدید را جشن می‌گیریم. شهرداری 2500 دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از چین خریده است. با وجود وعده‌های متعدد معلوم نیست کی این خودروها به ناوگان می‌رسند؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهرداری : ورود اتوبوس و تاکسی برقی به تهران تا ۱۴۰۳ زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو