Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی تورج محمدزمانی را به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب» منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

دکتر طهرانچی همچنین در نامه جداگانه‌ای از زحمات و تلاش‌های محمد بستان سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضاء

دکتر طهرانچی همچنین طی حکمی روح‌اله زارع را به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضاء» منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضاء» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای جداگانه از زحمات علیرضا ملایی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضاء قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1076157 برچسب‌ها حکم انتصاب دانشگاه آزاد اسلامی اسلام‌آباد غرب دانشگاه آزاد اسلامی بیضاء محمدمهدی طهرانچی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی حکم انتصاب دانشگاه آزاد اسلامی اسلام آباد غرب دانشگاه آزاد اسلامی بیضاء محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضاء رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اسلام آباد غرب دکتر طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلیمان فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی تبیین کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌ گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد