Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید رضا کاظمی بر ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر کتابخانه عمومی شماره دو در پلذختر به عنوان یکی از درخواست های مکرر مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سید حمید رضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی به همراه حسن رضائیان، فرماندار و اسماعیل میخک بیرانوند، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان از پروژه ساخت کتابخانه عمومی شماره دو پلدختر بازدید کرده و از نزدیک در جریان پیشرفت آن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی در این بازدید با بیان اینکه پیگیری مطالبات فرهنگی در کنار مسائل اقتصادی در شهرستان از برنامه های کاری نماینده مردم در مجلس است، اظهار کرد: مسئولان فرهنگی با ارائه برنامه های گوناگون مردم را با فرهنگ کتاب و کتابخوانی آشنا و تشویق کنند.

او افزود:  توجه به کتاب و کتابخوانی یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) است و ایشان همواره توجه جدی به کتاب و فرهنگ مطالعه داشته اند.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ای ازجمعیت شهرستان پلدختر را قشر جوان و نوجوان تشکیل می دهند، ضرورت توسعه اماکن فرهنگی به ویژه کتابخانه های عمومی دوچندان است. از این رو انتظار می رود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان مجری پروژه ساخت کتابخانه عمومی شماره دو پلدختر، در تکمیل این کتابخانه تسریع نماید.

او همچنین در تماس تلفنی با احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضرورت راه اندازی هرچه زودتر این کتابخانه به عنوان یکی از درخواست های مکرر مردم را، یادآور شد.

گفتنی است در این بازدید اسماعیل میخک بیرانوند، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی پلدختر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان، به بیان برخی از مشکلات و موانع توسعه کتابخانه های عمومی پرداخت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده کتابخانه عمومی پلدختر کتابخانه عمومی شماره دو کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا، محمدمهدی اسماعیلی با تبریک روز معلم، روز کارگر و روز خلیج فارس گفت: تغییر نام جزیره ابوموسی به بوموسی در دستور کار دولت قرار دارد؛ یاد شهدایی که در خلیج فارس به شهادت رسیدند از جمله شهید مهدوی را نیز گرامی می‌داریم.

وی همچنین با گرامی‌داشت یاد شهدایی که در جنگ با پرتغال به شهادت رسیدند، افزود: روز ملی خلیج فارس روز فتح بندرعباس و مناطق در اختیار پرتغال و روز شکست غربی‌ها از ملت ایران است که دولت شیعی صفوی توانست در این مبارزه پیروز شود.

وزیر فرهنگ پس از ارائه گزارش معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: کسانی که از میانسالی عبور کرده‌اند ارزش اقدامات مربوط به سلامت را می‌دانند؛ در همین راستا به تبیین گسترده در مورد ضرورت این کار نیاز داریم، انشاالله این رویکرد به عنوان بخش مهمی از فرهنگ عمومی کشور که تاثیر مستقیم بر سبک زندگی دارد، تلقی شود.

وی در ادامه پس از شنیدن گزارش رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان گفت: روند اینگونه است که اولویت‌های ملی را اعلام می‌کنیم که اولویت‌های استانی و شهرستانی هم در آن قرار دارد؛ اما مسأله واحدی نیستند؛ سال گذشته پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌ها و سبک‌زندگی را انجام دادیم، به ازای هر شهرستان می‌توانیم خروجی کتاب مستقلی را ارائه کنیم امسال هم مشابه سال ۱۴۰۲ اولویت‌هایی اعلام کردیم و وضعیت توصیفی ملی آنها بیان می‌شود.

اسماعیلی افزود: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها برش استانی خود را خواهند داشت؛ شهرستان‌ها نیز همینطور، ممکن است در شهرستانی مسأله طلاق پررنگ باشد در شهرستانی دیگر مسأله مواد مخدر که باید همه این مسائل مدنظر قرار گیرد.

وزیر فرهنگ درباره عملیات وعده صادق گفت: بیش از ۷۰ درصد مردم از این عملیات احساس غرور کردند که عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود و همه پاسخ جمهوری اسلامی را مبتنی بر اصول جهانی در حوزه تعاملات دیپلماتیک دانستند، پشتیبانی از اقدام نظامی در این سطح برای ما مغتنم است.

اسماعیلی ادامه داد: در سفر اخیر به پاکستان و سریلانکا هیچ اجتماعی نبود مگر اینکه مردم مسلمان این کشور‌ها با شور و شعف از این اقدام جمهوری اسلامی تشکر کنند.

با توجه به صورت گرفتن عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونسیتی، در مورد ثبت این روز در تقویم نیز بحث و بررسی صورت گرفت.

در این جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت و محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارائه کردند.

در ادامه جلسه آیت الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

بررسی مناسبت‌های تقویم ۱۴۰۴هجری شمسی نیز از دیگر دستورکار‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم