Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:20:07 GMT

دستگیری ۱۳ شکارچی متخلف در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۶۰۹۱

دستگیری ۱۳ شکارچی متخلف در گیلان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اصغر آزاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا با بیان اینکه تاکنون هیچ مجوز و پروانه شکاری در گیلان صادر نشده است گفت: ۱۲ شکارچی متخلف هنگام شکار پرندگان شکار ممنوع در مناطق حفاظت شده این شهرستان دستگیر شدند.

او  افزود: ۱۲ قبضه سلاح شکاری نیز از این شکارچیان متخلف در ۴۵ روزه گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی درویشی ، رئییس اداره حفاظت محیط زیست املش نیز از دستگیری یک شکارچی متخلف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری، ۳ قطعه پرنده یلوه حنایی و بلدرچین و یک رشته تور ماهیگیری با ۱۹ قطعه ماهی رودخانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

او با بیان اینکه حفظ و حراست از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه ملی است، تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی می توانند موضوع را به اداره محیط زیست محل اقامت خود  و یا مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست شکارچیان متخلف حیات وحش محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چنگیز نیازی گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، یک متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیر مجاز به همراه ١٨ عدد فشنگ و سایر ادوات شکار را کشف و ضبط کردند.

وی اظهارداشت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده قضایی، متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر