Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: محدودیت‌های مربوط به فعالیت‌های دانشگاه برای هفته آتی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ؛ با توجه به تمدید محدودیت‌های شهر تهران معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اعلام کرد؛ با توجه به تمدید بخشنامه محدودیت‌های کرونایی توسط استانداری تهران تا روز ۲۴ مهر ۹۹ مصوبه هفته گذشته شورای دانشگاه علم و فرهنگ نیز به شرح زیر تمدید و اعلام می شود:  

دروس نظری نیمسال جاری طبق برنامه هفتگی، کماکان با استفاده از سامانه آموزش‌های مجازی دانشگاه ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی دانشکده هنر و معماری از طریق سامانه آموزش‌های مجازی دانشگاه تشکیل و برگزار خواهد شد.

کلاس‌های حضوری دروس عملی (کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها) تا پایان هفته (۲۴ مهرماه) برگزار نخواهد شد. اکیداً توصیه می‌شود دانشجویان تا تاریخ ۲۴ مهر ۹۹ از مراجعه حضوری برای انجام امور اداری خودداری کنند و امور اداری ضروری خود در این هفته را صرفاً در روزهای زوج (و در مواردی که امکان­پذیر است از طریق زیرساخت‌ های ارتباطی غیر حضوری دانشگاه) دنبال کنند.

همچنین برای تقویت زیرساخت‌های ارتباطات غیرحضوری دانشگاه ضروری است که دانشجویان حداکثر تا پایان وقت روز دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ نسبت به تکمیل یا اصلاح شماره همراه، آدرس ایمیل و کد ملی خود در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سیستم گلستان) اقدام کنند.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی کلاس های کارگاهی دانشگاه علم و فرهنگ دانشگاه علم و فرهنگ ۲۴ مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد

ایسنا/خوزستان به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

داود میرشکار دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان شامگاه دوشنبه اعلام کرد: فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این شهرستان‌ها در بستر سامانه شاد انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد