Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار لرستان با بیان اینکه لرستان از نظر شیوع و مرگ ناشی از کرونا در وضعیت فوق العاده قرار دارد گفت: به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، ظرفیت بیمارستان‌ها و تخت‌های آی سی یو تکمیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی ظهر امروز در رابطه با وضعیت کرونایی استان لرستان اظهارداشت: با توجه به آمارهای اعلام شده متاسفانه لرستان در ردیف استان‌هایی قرار دارد که از نظر شیوع و مرگ ناشی از کرونا در وضعیت فوق العاده قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط موجود ضرورت دارد مردم نسبت به عدم حضور در تجمعات، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

استاندار لرستان عنوان کرد: از آنجا که لرستان در بحث کرونا وضعیت فوق العاده‌ای دارد امشب ستاد استانی مدیریت کرونا با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود تا تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شود.

کهگیلویه و بویراحمد|حضور افراد مبتلا به کرونا در جامعه جرم استوضعیت فعلی کرونا در تهران از پیک دوم وخیم‌‌تر استافزایش بهبود مبتلایان به کرونا در میان نظامیان روسیه

وی با بیان اینکه به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، ظرفیت بیمارستان‌ها و تخت‌های آی سی یو تکمیل شده است بیان کرد: به دلیل عدم وجود زیرساخت‌‌ها، استفاده از ظرفیت بیمارستان‌های نیروهای مسلح در استان نیز مقدور نیست بنابراین چاره‌ای جزء رعایت دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی توسط مردم نیست.

خادمی تصریح کرد: تمام داشته‌ها و امکانات در خدمت مقابله با کروناست و با وجود تلاش‌هایی که در چند ماه اخیر انجام گرفت حدود 70 تخت آی سی یو برای کمک به بیماران کرونایی به لرستان اختصاص یافت اما به دلیل محدودیت‌ها نمی‌توان به ظرفیت فعلی استان افزود.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم لرستان برای عبور از شرایط فعلی گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان از مردم سعی کنند جزء در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ظرفیت بیمارستان ها مبتلایان به کرونا وضعیت فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان