Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@07:37:16 GMT

هیچ کمبودی در تأمین و تولید ماسک در اردبیل نداریم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۶۹۰۴

هیچ کمبودی در تأمین و تولید ماسک در اردبیل نداریم

گروه استان‌ها - رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: هیچ کمبودی در تأمین و تولید ماسک در اردبیل نداریم و روزانه ۳۰۰ هزار ماسک در اردبیل تولید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان صنعت اردبیل، رامین صادقی ‌در بازدید از کارگاههای تولید ماسک اردبیل اظهار داشت: هیچ کمبودی در تأمین و تولید ماسک در اردبیل نداریم و روزانه 300 هزار ماسک در اردبیل تولید می‌شود و با توجه به اجباری شدن استفاده از ماسک نیاز است در این زمینه نظارت‌ها به صورت همه‌جانبه وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی برای دسترسی آسان شهروندان از ماسک مبنای کار است گفت: درصدد هستیم طبق اولویت‌بندی‌های انجام یافته پیش رفته و با رفع مشکلات و موانع موجود اقدامات مناسب و اساسی در این زمینه برای تولید ماسک با انواع مختلف انجام دهیم.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل ادامه داد: بیش از 26 واحد صنعتی در این زمینه تاکنون فعالیت دارند و قیمت مصوب برای ماسک‌های نیمه‌صنعتی یک هزار و 600 تومان، صنعتی یک هزار و 300 تومان و پنج لایه 8 هزار و 500 تومان در نظر گرفته شده است که با متخلفانی که بیشتر از این مبلغ ماسک را به فروش می‌رسانند برخورد خواهیم داشت.

15 هزار عدد ماسک قاچاق در بیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سوار کشف شدروزانه 200 هزار ماسک 3 لایه توسط کارگاه‌های بسیج اصناف قم تولید می‌شودضرورت استفاده از ماسک توسط شهروندان در تهران از درب منازل از فردا /تمدید محدودیت‌های کرونایی در تهران تا 25 مهر

صادقی بیان کرد: قبل از این تامین مواد اولیه ماسک با محدودیت انجام می‌شد که در این زمینه برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات موجود و پیگیری‌های لازم در این زمینه اولویت اساسی است که می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی اظهار کرد: اهمیت به پیش‌بینی افزایش تولید ماسک با توجه به تولید ماسک در استان اردبیل اولویت اساسی است که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است که می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماسک در اردبیل تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید عسل دارد.

نوبخت اژدری ۱۱ اردیبهشت در جلسه منتخبین جدید هیات مدیره تعاونی زنبورداری گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید دارد.

اژدری با بیان اینکه در سال گذشته ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل از زنبورستانهای استان برداشت شده است، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات گردآوری شده، در استان اردبیل بیش از ۵۰۲ هزار و ۹۶۹ کلنی زنبور عسل مدرن با میانگین تولید ۱۴.۷ کیلوگرم عسل و میانگین تولید در کلنی های سنتی ۶.۷ کیلوگرم عسل می باشد.

این مقام مسئول افزود: تعداد کل زنبورستان‌های این استان را بر اساس اطلاعات آماری انجام شده ۳ هزار و ۷۱۴ زنبورستان شمارش شده و افراد شاغل در این زنبورستان‌ها ۶ هزار و ۲۴۳ نفر بر اساس تعداد کلنی می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل قطب کشاورزی است و ۳۵ درصد اشتغال به این بخش مربوط می شود و بیانگر این است که یک سوم اشتغال وابسته به بخش کشاورزی است اما متأسفانه فرهنگ تعاون در این استان زرخیز جای خود را باز نکرده است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در صنعت زنبورداری استان اردبیل
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • تولید ۱۰۰ هزار تن دانه‌های روغنی در اردبیل
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل