Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان نوسازی توانست با اجرای پروژه های توسعه محله ای، اعتمادسازی و رضایتمندی برای شهروندان ایجاد کند.
به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، گزارش عملکرد سازمان نوسازی شهر تهران در جلسه ای با حضور محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه رهنمودهایی را جهت رفع مشکلات و تسریع در روند نوسازی بافت های فرسوده متذکر شد.
سالاری با بیان این که عملکرد مثبت سازمان نوسازی شهر تهران به ویژه در حوزه اجرای پروژه های توسعه محلی باعث پر رنگ تر شدن جایگاه این سازمان در این دوره از شورای اسلامی شهر تهران شده است، بر ضرورت گستردگی عینیت پروژه های توسعه محله ای در بافت های فرسوده تأکید کرد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی توانست با اجرای پروژه های توسعه محله ای، اعتمادسازی ایجاد کند و شورا و شهرداری را به این باور برساند که اجرای پروژه های محله ای کوچک مقیاس می تواند رضایتمندی بیشتری نسبت به اجرای پروژه های بزرگ مقیاس سخت افزاری برای شهروندان ایجاد نماید.
سالاری ضمن تأکید بر ضرورت افزایش پروژه های توسعه محله ای، عنوان کرد: پیشنهاد ما این است که اقدامات بازآفرینی به عنوان الگو و پایلوتی برای کشور در دو الی سه محله از بافت های فرسوده پایتخت اجرایی شود که اقدامات بازآفرینی از جمله ساماندهی سیما و منظر شهری، بهسازی محیطی، کف سازی خیابان، کانیوو گذاری، ایجاد پاتوق محله ای و درنگ گاه و ... در آنها قابل مشاهده باشد.
در ادامه این جلسه در خصوص جزئیات پروژه ها و اعتبارات سازمان نوسازی بحث و تبادل نظر کارشناسی صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران پروژه های توسعه محله ای اجرای پروژه های توسعه سازمان نوسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢

کورش فتاحی از رشد ۴۵۵ درصدی واگذاری اراضی و ۱۶ درصدی حجم سرمایه گذاری‌ها در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در حوزه زیرساخت تعداد پروژه‌ها از ۱۴ به ۲۰ پروژه زیرساختی ارتقاء یافت و در حوزه سرمایه‌گذاری با انعقاد ۶ قرارداد سرمایه‌گذاری و تحویل زمین به سرمایه‌گذار با حجم سرمایه‌گذاری ۴۷۷ میلیون یورو گام‌های اساسی در راستای اهداف توسعه‌ای این کانون بزرگ صنعتی برداشته شد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و از زیر مجموعه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢