Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه آموزشی کشورهای متقاضی میزبانی جام ملت‌های آسیا 2027 به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارگاه آموزشی کشورهای متقاضی میزبانی جام ملت های آسیا 2027 به مدت دو روز به صورت آنلاین برگزار می شود.

بر همین اساس اولین روز این کارگاره روز سه شنبه 29 مهر انجام خواهد شد و برنامه کلی کارگاه بصورت ویدئو کنفرانس با موضوعات زیر خواهد بود:

معرفی و خوش آمد گویی، اطلاعات رقابت ها، مرور فرایند اخذ میزبانی، مدارک مورد نیاز، زیرساخت های فنی، شرایط میزبانی، بازرگانی، ارتباطات، سخت افزار، مالی، آی تی، نیروی انسانی و گزارش ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دومین روز ای این کارگاه روز چهارشنبه 30 مهر ماه به مدت 30 دقیقه برای هر فدراسیون متقاضی میزبانی برگزار می شود. دستور کار این کارگاه بدینگونه است که حداکثر 10 دقیقه زمان برای ارائه اطلاعات از سوی کشور متقاضی میزبانی در نظر گرفته شده که این ارائه دارای قالبی ارسال شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا است. در قسمت دوم جلسه پرسش و پاسخ در خصوص فرایند اخذ میزبانی، مدارک و ... برگزار می شود.
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا متقاضی میزبانی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد حسین عراقی‌زاده درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد.

به نقل از تسنیم وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آینده جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه می‌کنیم و به رشته های دیگر وارد می‌شویم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900344

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود