Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:01:29 GMT

برپایی موکب سلامت در ایام اربعین در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۷۶۱۳

برپایی موکب سلامت در ایام اربعین در قزوین

ایسنا/قزوین جانشین گروه جهادی شهید حجت اسدی گفت: در ایام اربعین سال ۹۹ موکب سلامت با محوریت خدمات پزشکی و درمانی در قزوین برپا شد.

مرضیه سادات بابایی در این خصوص تصریح کرد: گروه جهادی شهید حجت اسدی همانند سال‌های گذشته با محوریت خدمات پزشکی و درمانی در ایام اربعین موکب سلامت برپا کرد، باوجوداینکه امسال اعزام موکب به عراق منتفی شد، این گروه فعالیت موکب را متوقف نکرد و در شهرهای محمودآباد نمونه و اقبالیه از توابع استان قزوین خدمت‌رسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موکب به مدت سه روز در خانه بهداشت محمودآباد و درمانگاه ظهور اقبالیه با حضور داوطلبانه جهادگران متخصص در حوزه سلامت برپا شد و در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی، مامایی و توزیع دارو به بیش از ۶۷۰ نفر از همشهریان خدمات رایگان ارائه کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی گروه جهادی شهید اسدی، بابایی اظهار کرد: این گروه جهادی در ایام کرونا نیز دست از فعالیت نکشیده و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی چندین دوره اردوهای جهادی در بخش‌های مختلف عمرانی، پزشکی و فرهنگی در سطح استان قزوین برگزار کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موکب داران اربعین سلامت استانی اجتماعی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقبال در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته تیم جهادی «منتظران ظهور» این اداره کل در قالب ۲۰ گروه ثبتی و نذر خدمت با حضور در واحد‌های ثبتی بسیاری از گره‌های ثبتی استان یزد را حل و فصل کردند.
مهدی اقبال افزود: حل مشکلات اسناد شهرک حائری میبد، مشکلات اسناد راه وشهرسازی در نقاط مختلف استان، اسناد بقاع متبرکه، اسناد مسکن جوانان زارچ و مشکلات اسناد منطقه اکرمیه یزد از جمله مهمترین این موارد بود.

دیگر خبرها

  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت