Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر میرشکار ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با افزایش کمک‌های مومنانه مردم، خدمت رسانی این نهاد به خانواده‌های تحت حمایت به ویژه خانوارهای آسیب دیده از کرونا افزایش یافته است، افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان به ۲۲ هزار و ۴۳۲ خانوار تحت حمایت، کمک نقدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع ۵۶ هزار ماسک و ۱۹ هزار محلول ضد عفونی کننده میان مددجویان افزود: ۶۳ نفر از مددجویان این نهاد در استان قم به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند که علاوه بر خدمات عمومی مددجویان، ۴۵۰ میلیون تومان نیز به این خانوارها پرداخت و از آنها دلجویی شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان قم بیان کرد: کسب و کارهای تعدادی از مجریان طرح‌های اشتغال در ایام کرونا دچار مشکل شده است که به این افراد و دیگر مددجویان آسیب دیده نیز ۵۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض کمک شد.

وی گفت: اجاره خانه بسیاری از مددجویان در شرایط سخت کرونا پرداخت نشده بود که ۷۲۰ میلیون تومان نیز به عنوان یک مرحله اجاره مسکن فوق‌العاده به آنها پرداخت کردیم.

میرشکار ابراز کرد: ۹۰۰ میلیون تومان برای جبران خسارت درمانی به مددجویانی که دچار بیماری کرونا شدند، پرداخت شد.

کد خبر 5044564

منبع: مهر

کلیدواژه: قم ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی