Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شهریار حیدری» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط کنونی دولت، مجلس و دیگر بخش‌های نظام تمام توان خود را برای مقابله با کرونا به کار گرفته‌اند و ستاد کرونا نیز با اختیار کامل هر قانونی وضع کند ما تابع و ملزم به اجرای آن هستیم.

وی اضافه کرد: ستاد ملی کرونا باید با وضع قوانین بازدارنده و ارایه تذکرات لازم از شیوع بیماری کرونا در جامعه جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام‌های قابل توجهی برای مقابله با کرونا انجام شده و وزارت بهداشت و درمان نیز برای مهار این بیماری تلاش شبانه‌روزی دارد ولی مهم‌ترین اصل برای کنترل و کاهش بیماری رعایت موازین بهداشتی و پروتکل‌ها از سوی مردم است.

حیدری ادامه داد: ستاد کرونا در هر نقطه‌ای که ضرورت دارد باید ورود کرده و اقدام‌های غیرمهم را تعطیل کند و با خاطیانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، باید برخورد لازم را داشته باشد.

او اظهار داشت: مردم باید در این راه همراه دولت بوده و از مسافرت‌های غیرضروری اجتناب کرده و با استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی کمک کنند تا در مقابله با شیوع این بیماری موفق عمل کنیم.

وی گفت: وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا برنامه‌های مناسبی ارایه کرده که این برنامه‌ها نیازمند اعتبار لازم است و دولت باید در ادامه مسیر با تامین اعتبار لازم زمینه اجرای برنامه‌های بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت را فراهم کند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی چهار هزار و ۱۴۲ بیمار جدید تا روز ۱۸ مهر۱۳۹۹، گفت: یک هزار و ۷۸۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۹۲ هزار و ۳۷۸ نفر رسید.

سیما سادات لاری اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۸ هزار و ۹۸ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۴۰۱ هزار و ۳۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند اما هنوز چهار هزار و  ۳۹۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی یادآور شد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا قصرشیرین نماینده مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قصرشیرین نماینده مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا قصرشیرین نماینده مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور مقابله با کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا