Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در راستای اجرای فعالیت‌های مدیریت و راهبری طرح مهارت‌آموزی دانش آموزان دوره اول متوسطه بر مبنای حوزه تربیت و یادگیری کار و فناوری و فرهنگ و هنر و فعالیت تربیت مربی مهارتی در دوره اول متوسطه ذیل برنامه ۱۹ طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی کارآفرینی و مهارت‌آموزی مبتنی بر برنامه درسی حوزه‌های تربیت و یادگیری " از زیر نظام برنامه درسی برنامه ابلاغی سال ۹۹ و همچنین زمینه‌سازی جهت تحقق سند تحول بنیادین و عملیاتی کردن بسته تحول‌آفرین" هر دانش‌آموز یک مهارت"ویژه دوره اول متوسطه، دستورالعمل اجرایی طرح مهارت‌آموزی دوره اول متوسطه جهت اجرا به استان‌ها ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس؛ ترویج، توسعه و تقویت فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی و مهارت‌آموزی، کمک به هدایت تحصیلی آگاهانه دانش آموزان، کیفیت‌بخشی به آموزش دروس کار، فناوری، فرهنگ و هنر و ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای دبیران از اهداف کیفی این دستورالعمل است.

همچنین؛ کسب حداقل یک مهارت توسط دانش‌آموز تا پایان دوره تحصیلی، آموزش همه دانش آموزان پایه هفتم، آموزش ۱۰۰ درصدی دبیران مجری آموزش‌های مهارتی و تجهیز کامل مراکز مهارتی نیز ازجمله اهداف کمی این دستورالعمل است.

کد خبر 5044625 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش ابلاغ ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران اربعین حسینی شهرداری تهران اربعین 99 گردشگری کمیته امداد امام خمینی پلیس راهور سازمان تامین اجتماعی وضعیت راهها آتش سوزی دستگیری سارق سالمندی دوره اول متوسطه مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان