Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در ابتدای جلسه، جواد کیانی رییس بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و آتش‌نشانی گزارش کاملی از وضعیت اتاق‌های کلر و عملکرد و چالش‌های ایمنی فولاد مبارکه طی شش ماه نخست سال جاری ارائه کرد و در ادامه به اهمیت پیگیری اقدامات اصلاحی تعریف‌شده در کمیته‌های بررسی حوادث به‌منظور جلوگیری از تکرار حوادث و اهمیت مدیریت ریسک پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، رسول فرهادی، سرپرست ایمنی و بازرسی، گزارشی از وضعیت پیشرفت بندهای صورت‌جلسه کمیته حفاظت فنی شهریورماه ۹۹ ارائه کرد.

پس از آن، علیرضا حیدری ابیانه، رییس بازرسی جرثقیل‌ها و سازه، گزارشی از وضعیت سازه‌های دینامیک و پرتنش نواحی تولیدی فولاد مبارکه از نظر سطح ریسک ارائه نمود.

بنابراین گزارش، در جمع‌بندی این نشست، مختار بخشیان معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه ضمن قدردانی از تلاش همه همکاران در ایمن‌سازی محیط و پیشبرد اهداف ایمنی شرکت، در خصوص اهمیت بررسی دقیق وضعیت سازه‌های فلزی شرکت و نقش این بازرسی‌ها در پیشگیری از وقوع حوادث فرایندی تاکید کرد و گفت: کلیه نواحی باید در خصوص حذف ۵ ریسک اولویت‌دار واحدها (برگرفته از سیستم مدیریت ریسک) پیگیری لازم را به عمل آورند

پربیننده ترین ثبات نسبی بازار فلزات گرانبها/ تابعیت فلز زرد از بازارهای سهام شرکت‌های آذرآب، هپکو و واگن پارس واگذار می‌شوند رشد ۱۵درصدی فروش فولاد مبارکه نفع کاهش قیمت شمش فولاد به مردم نرسید/ مقاومت میلگرد در مقابل ارزانی افزایش بودجه اقتصاد مقاومتی و مسئولیت‌ اجتماعی گل‌گهر در سال جاری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تولید فولاد فولاد مبارکه اصفهان مدیریت ریسک علیرضا حیدری فولادسازان جواد کیانی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند

مجید اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع یک حادثه ریزش منزل مسکونی در پیشوا خبر داد.

اصغری در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه امروز ۱۵ اردیبهشت ماه مبنی بر تخربب منزل مسکونی واقع در محله «کهنک» به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله دو تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

مسؤول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا عنوان کرد: با حضور آتش نشانان و انجام اقدامات ایمنی در محل مشخص شد سازه منزل از نوع تیر چوبی بوده که بر اثر بی احتیاطی ساکنین تخریب کامل شده بود.

وی بیان کرد: طی این حادثه چهار نفر از ساکنین منزل مصدوم و جهت مداوا تحویل عوامل اورژانس شدند.‌

اصغری افزود: این حادثه تلخ، ضرورت رعایت نکات ایمنی در منازل را بیش از پیش یادآور می‌شود و از همه مردم تقاضا می‌شود که با دقت و احتیاط کامل هرگونه اقدامی را در منزل انجام دهند.

کد خبر 6096532

دیگر خبرها

  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد