Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:00:19 GMT

۲۱ شکارچی غیرمجاز در مازندران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۸۷۶۴

۲۱ شکارچی غیرمجاز در مازندران دستگیر شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران ، در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر حین گشت زنی درمنطقه دابودشت ۶ شکارچی غیرمجاز را به همر اه ۶ قبضه سلاح شکاری و یک قطعه پرنده دستگیر کردند. همچنین سه رشته دام هوایی هم در این منطقه جمع آوری و یک جایگاه استقرار شکارچیان در آببندان هم تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل همچنین حین گشت زنی درمنطقه کوهستانی لاریجان یک شکارچی غیر مجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

در بابل هم ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی از پنج شکارچی غیرمجاز پنج قبضه سلاح شکاری ،لاشه سه قطعه خوتکا و یک قطعه حواصیل کشف وضبط کردند.

ماموران پارک ملی کیاسر در شهرستان ساری نیز حین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز درحال شروع به شکار چهار قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

محیط بابان منطقه هولا شهرستان ساری هم هفته گذشته حین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی از ۲ شکارچی غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف وضبط کردند.

در بهشهر هم ماموران یگان حفاظت محیط زیست موقع گشت زنی در منطقه هزارجریب از شکارچیان غیرمجاز در حین شروع به شکار سه قبضه سلاح شکاری و ۳۲ عدد فشنگ کشف وضبط کردند.

متخلفان باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها ساری شکارچیان غیرمجاز اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری شکارچیان غیرمجاز اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران ساری شکارچیان غیرمجاز اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اخبار کنکور ماموران یگان حفاظت محیط زیست قبضه سلاح شکاری شکارچی غیرمجاز حین گشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان مختار بذرافشان، گفت: این مأموریت با همکاری مأمورین یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی شهرستان میناب انجام شد.

وی افزود: در این راستا از متخلف دستگیر شده مقدار یازده کیلو گرم گوشت کل وحشی و چهار قطعه پرنده جیرفتی کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست میناب گفت: این پرونده به مراجع قضائی ارجاع شد.

کد خبر 6097865

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند