Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@07:34:12 GMT

قیمت آپارتمان در مسعودیه تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۹۱۸۰

قیمت آپارتمان در مسعودیه تهران

اقتصادآنلاین - سیده زهرا محمودی؛ مسعودیه محله‌ای درناحیه6 منطقه15 شهرداری تهران است است. قیمت مسکن در این محله، در یک ماه اخیر بین 9 تا 20میلیون تومان در هر متر مربع متغیر بوده است. گران‌ترین آپارتمان معامله‌شده در خیابان شهید فریدون محمدی بوده است. این آپارتمان 120متری و 29سال ساخت متری 20میلیون و 833هزار تومان به فروش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین آمار رسمی درباره بازار مسکن را در صفحه مسکن اقتصادآنلاین
و آخرین قیمت های بازار خرید و فروش و اجاره مسکن را
در صفحه قیمت مسکن اقتصادآنلاین ببینید

قیمت مسکن در مسعودیه در بازه قیمتی تقریبا پایینی قرار دارد. ارزان‌ترین آپارتمان نیز یک واحد 49متری و 11سال ساخت در خیابان شهید محمد تقفی متری 9میلیون و 135هزار تومان و مجموعا 450میلیون تومان معامله شد. همچنین یک واحد 36متری و 16سال ساخت در کوچه شهید جهان بخش پور، متری 13میلیون و 489هزار تومان و در کل 491میلیون تومان معامله شد.

یک واحد آپارتمان 53متری و 19سال ساخت در کوچه بینجرآبادی متری 13میلیون و 113هزار تومان، واحدی 49متری و 11سال ساخت در خیابان ابومسلم خراسانی متری 12میلیون و 413هزار تومان، یک واحد 65متری و 18سال ساخت در خیابان 6متری احسان 674میلیون تومان و واحدی 90متری و 39سال ساخت در خیابان مهاجرانی متری 18میلیون و 717هزار تومان به فروش رفت.

واحدی 64متری و 12سال ساخت، در خیابان شهید بهتاش صفت متری 10میلیون و 10هزار تومان خریداری شد. واحدی 90متری و 34سال ساخت در خیابان ابومسلم 15میلیون و 333هزار تومان به ازای هر متر مربع فروخته شد. قیمت مسکن برای یک واحد 83متری و نوساز در خیابان ابومسلم خراسانی متری 12میلیون و 650هزار تومان است.

لازم به ذکر است اکثر واحدهایی که در این محله برای فروش گذاشته شده و یا به فروش رفته است، در متراژ پایین و سال ساخت بالای 10سال است. یک واحد آپارتمان 60متری و 16سال ساخت در خیابان مظاهر متری 10میلیون و 166هزار تومان معامله شد.

پربیننده ترین قطر ایرویز عقب نشینی کرد بلیت پروازهای داخلی گران شد ۲۸.۹درصد تورم اجاره در مناطق شهری/ بالاترین افزایش قیمت طی ۵سال گذشته ثبت شد املاک مناسب جست‌وجو برای خانه اولی‌ها کلید روشنایی بازار مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن قیمت مسکن آپارتمان قیمت مسکن اجاره آپارتمان قیمت آپارتمان خرید خانه قیمت روز مسکن قیمت مسکن در تهران خرید و فروش مسکن قیمت آپارتمان در تهران قیمت مسکن تهران قیمت روز آپارتمان قیمت روز مسکن در تهران خرید خانه در تهران قیمت خانه قیمت روز خانه خرید و فروش آپارتمان خرید و فروش خانه لیست قیمت مسکن قیمت مسکن99 قیمت مسکن در سال99 قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران در سال 99 قیمت آپارتمان در سال 99 مسعودیه تهران مسعودیه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ساخت در خیابان قیمت مسکن معامله شد یک واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید

آخرین گزارش بانک مرکزی از بازار مسکن (مربوط به اسفند ۱۴۰۲) نشان می‌دهد اجاره‌بها مسکن در شهر تهران و کل مناطق شهری نسبت به اسفندماه سال ۱۴۰۱ به ترتیب ۴۴.۵ و ۵۱.۶ درصد افزایش یافته است. این میزان افزایش در حالی صورت گرفته که به‌طور معمول آخرین ماه سال جابجایی‌ها در بازار اجاره مسکن به حداقل می‌رسد.

در این بین با وجود آن‌که حدود یک‌ماه به آغاز فصل جابجایی‌ها در این بازار فرصت مانده که در برخی شهر‌های جدید افزایش عجیب نرخ اجاره‌بها شروع شده است. در شهر جدید پرند که سال گذشته مترو آن پس از سال‌ها وعده و وعید افتتاح شد، برخی مالکان واحد‌های خود را با قیمت‌های چندین برابری نسبت به سال گذشته آگهی کرده‌اند.

یکی از مستاجران که حدود دو هفته‌ای است در فاز ۶ شهر جدید پرند به دنبال آپارتمانی برای اجاره است به ما می‌گوید: هفته آخر فروردین امسال یک واحد ۸۷ متری در فاز ۶ پرند با پول پیش ۵۰ میلیون و اجاره ماهانه ۶ میلیون تومانی (رهن کامل ۲۵۰ میلیون تومان) عرضه می‌شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که طی دو هفته اخیر رهن و اجاره آپارتمانی با همین ویژگی به‌طور مداوم در حال افزایش است. بر این اساس یک واحد مسکونی با همین مشخصات با ودیعه ۲۰۰ میلیون تومانی و اجارخ ماهانه ۲ میلیون تومانی (رهن کامل ۲۸۰ میلیون تومان) فایل شده است.

به گفته وی، در پروژه کیسون که واحد‌های آن همچنان در حال تحویل است، واحد‌های مسکن مهر با ودیعه حدود ۷۰ میلیون تومانی و اجاره ماهانه ۷ میلیون تومانی عرضه می‌شود. به عبارت دیگر با رهن کامل ۳۰۳ میلیون تومانی!

وی بیان کرد: در فاز پنج ۵ یعنی جایی که پروژه‌های کم کیفیت‌تر و بدون امکانات است یک واحد ۸۵ متری با ودیعه ۵۰ تومانی و اجاره ۵ میلیون تومانی عرضه شده است.

بررسی آگهی‌ها اجاره در شهر جدید پرند نشان می‌دهد مالک یک واحد مسکونی ۱۰۵ متری در فاز یک آنرا با رهن ۶۵۰ میلیون تومانی عرضه کرده است. همچنن رهن یک واحد ۸۰ متری ۲۸۰ میلیون تومان، آپارتمان ۸۰ فاز ۵ با رهن ۷۰ میلیونی و اجاره ۳.۵ میلیون تومانی، واحد ۸۰ متری فاز یک با رهن ۳۵۰ میلیون تومانی و آپارتمان ۸۳ متری با رهن ۲۰۰ و اجاره ۴ میلیون تومانی فایل شده است.

منبع: تسنیم

tags # مسکن سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران