Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز شنبه ایرنا از «ایثار»، نشست هماهنگی و تبادل نظر مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مهندس سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این دیدار ضمن تأکید بر توافقات و مصوبات قبلی، نحوه تعامل آموزشی و شهریه دانشجویی مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد، ملک محمد نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و احمد صالحی آرا رییس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.
سامانه یکپارچه آموزشیار در دانشگاه آزاد اسلامی نیز راه‌اندازی شده که یکی از مصوبات نشست مرداد ۹۵ ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه بوده که با همت مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی تحقق یافته است.
بیش از ۴۸ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر اکنون در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و در مقاطع تحصیلی گوناگون مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی  محمد مهدی طهرانچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی محمد مهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی محمد مهدی طهرانچی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: با همکاری دولت و مجلس رشد قابل قبولی در پرداختی بنیاد شهید به خانواده‌های ایثارگر اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: بعد از ۱۰ سال مسئله تامین ارز برای خرید تجهیزات پزشکی برای ایثارگران و جانبازان که سال‌ها در گیر و دارهای اداری سرگردان بود، به نتیجه رسید. در این سال‌ها از ثبت سفارش و اجازه واردات تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران که مشابه داخلی داشت، جلوگیری می‌شد و ما مجبور به واردات چمدانی این تجهیزات که در داخل هم یافت نمی‌شد، بودیم.

رییس بنیاد شهید ادامه داد: خوشبختانه وزارتخانه‌های بهداشت و صمت مجوزهای لازم را به بنیاد دادند. در جدول تخصیص منابع ارزی نیز برای واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان از ارز ترجیحی استفاده خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • بخش زیادی از ۳۰ میلیون گیمر دانشجو هستند
  • معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
  • خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • حمایت متفاوت دانشجویان «خاص» دانشگاه جورج واشنگتن از فلسطین+فیلم
  • دانشجویان باید با یک تیتر نقشه راه را به روسای دانشگاه‌ها نشان دهند
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری