Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محمد جواد فدایی روز شنبه در نشست ستاد کرونای استان کرمان افزود: در هفته گذشته ۶۷۰ مورد بستری به دلیل ابتلا به کرونا داشتیم که این هفته به ۸۰۸ نفر رسیده و آمار بستری ها در آی سی یو نیز ۱۲۷ نفر بوده که امروز ۱۵۰ نفر افزوده شده است.

وی تصریح کرد: شیوع  بیماری  کرونا به سمت خانواده ها رفته و وقتی در یک خانه فردی مبتلا می‌شود سایر افراد خانواده نیز مبتلا خواهند شد و آمارها رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان تاکید کرد: رعایت نکات بهداشتی و نظارت بیشتر راه حل جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری است و اگر این روند کنترل نشود، نگران هستیم امکانات کافی نداشته باشیم و نتوانیم برای بستری ها اقدامات خوب و لازم انجام بدهیم و در نتیجه دچار افزایش آمار فوتی ها بشویم.

وی با تاکید بر لزوم نظارت های بیشتر در جامعه اظهار داشت: گشت ویژه کرونا وظیفه دارد فعال‌تر اقدام کرده و گزارش خود را در اسرع وقت اعلام کند و فرمانداران جدیت بیشتری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان‌ها داشته باشند.

فدایی ادامه داد: باید از هرگونه تجمعات جلوگیری شود تا بیماری را کنترل کنیم و بازرسی از مدارس حضوری در استان تشدید می شود و چنانچه مدرسه‌ای رعایت پروتکل‌های بهداشتی را انجام ندهد باید تعطیل و متخلفین نیز به هیات رسیدگی به تخلفات معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: تعطیلی کامل مدارس در اختیار استان نیست و باید مجوز از مرکز دریافت شود که هفته گذشته این درخواست را داده ایم و پیگیر این مساله هستیم.

استاندار کرمان افزود: گشت های ویژه کرونا اصنافی را که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، تعطیل کنند و تشکیل جمعه بازارها هم فعلا ممنوع است.

وی گفت: تمامی بوستان ها و پارک ها به مدت دو هفته در شهرستان های کرمان، رفسنجان و سیرجان تعطیل هستند و نیروی انتظامی با هرگونه تجمع در این محل ها برخورد می کند.

برچسب‌ها محمد جواد فدایی ویروس کرونا کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد جواد فدایی ویروس کرونا کرمان محمد جواد فدایی ویروس کرونا کرمان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 

به گزارش خبرگزاری مهر محمدحسن باقری شکیب، در تشریح این خبر گفت: دماهای روزانه از روز چهارشنبه تا پایان هفته بین ۲ تا ۴ درجه خنک‌تر خواهد شد.

وی افزود: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال بارش در مناطق غربی و جنوبی استان بیشتر بوده و طی ساعاتی از بعدازظهر جمعه و جمعه شب در بیشتر نقاط استان بارش‌های به شکل خفیف پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6094523

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی