Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@21:57:25 GMT

ایستگاه نواب به بیشینه بهره‌وری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۰۱۵۸

ایستگاه نواب به بیشینه بهره‌وری می‌رسد

خبرگزاری آریا - با افتتاح ورودی شرقی ایستگاه نواب، ظرفیت‌های بالقوه این ایستگاه فعال خواهد شد.
به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) ورودی شرقی ایستگاه نواب طی روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. این ایستگاه که در خط 7 مترو واقع شده است، طی سال 1396 به روی شهروندان گشوده شد که البته در آن زمان تنها دسترسی مسافران به ایستگاه تقاطعی خط 2 میسر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با افتتاح ورودی شرقی که در خیابان دامپزشکی، چهارراه رشید نرسیده به باغ ایرانیان واقع شده است، امکانات مفصلی از قبیل ساختمان اداری، سالن فروش بلیت، 3 هواساز تونلی و نیم تونلی و 10 رشته پله‌برقی، وارد مدار خدمات‌رسانی به شهروندان پایتخت خواهد شد.
ایستگاه نواب در تقاطع خطوط 2 و 7 متروی تهران، به دلیل عبور خط 7 از زیر تونل توحید، یکی از عمیق‌ترین ایستگاه‌های مترو بوده و در مجاورت تونل توحید و مراکز تجاری منطقه، در یکی از پر ترددترین نقاط پایتخت واقع شده است.
موقعیت مکانی، ظرفیت مسافرپذیری و نیز ماهیت تقاطعی ایستگاه نواب باعث شده که این ایستگاه در عرصه خدمت‌رسانی ناوگان ریلی به مسافران تهرانی از اهمیت بالایی برخوردار شده و به طور میانگین روزانه به 50 هزار نفر از شهروندان ارائه خدمت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایستگاه نواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی

جمشید درستکار مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی گفت: قرار است امسال ۲۳۷ روستای استان از نعمت‌گازطبیعی بهره‌مند شوند که در صورت تحقق این موضوع، تقریبا روستا‌های بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را در شرف اتمام خواهیم داشت.

وی افزود: روند گازرسانی در آذربایجان‌غربی تداوم دارد چنان که در حال حاضر، ۱۱۷ طرح به طول ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری در مرحله اجرا است.

درستکار با اشاره به طرح گازرسانی شهری، روستایی و صنایع در استان، افزود: پارسال ۳ طرح شهری، ۲۴۳ طرح روستایی و ۶۲ طرح صنایع به اتمام رسیده و مشعل‌گاز در آنها روشن شده است.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مجموع طول شبکه این طرح‌ها ۱۳۱۴ کیلومتر بود که با صرف اعتباری بیش از هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان به سرانجام رسیده تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ خانوار در آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی بهره‌مند شود.

پارسال ۵۷ مورد ایستگاه در سطح استان نصب شد و مجموع ایستگاه‌های موجود آذربایجان‌غربی به هزار و ۱۲۹ عدد برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر