Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشستی ضمن بررسی موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر، بر هماهنگی بیشتر در اجرای قوانین حمایتی آموزشی و فرهنگی ایثارگران تاکید کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، نشست هماهنگی و تبادل نظر مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مهندس سعید اوحدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ضمن تأکید بر توافقات و مصوبات قبلی، نحوه تعامل آموزشی و شهریه دانشجویی مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

در این جلسه یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد، ملک محمد نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

سامانه یکپارچه آموزشیار در دانشگاه آزاد اسلامی نیز راه‌اندازی شده که یکی از مصوبات نشست مرداد ۹۵ ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه بوده که با همت مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی تحقق یافته است.

بیش از ۴۸ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر اکنون در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و در مقاطع تحصیلی گوناگون مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 449109

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی سعید اوحدی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بنیاد شهید و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شاهد و ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی درباره حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدام دولت آمریکا نسبت به اساتید معترض گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و امریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم.

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم. رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همچنین از دانشجویان فلسطینی که در زندگی‌شان دچار مشکل شده‌اند نیز حمایت ویژه می‌کنیم.

کد خبر 848941 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران خبر مهم اسرائیل ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای غزه/ «ما آزاد نیستیم!»
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا