Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه هر سال به عنوان هفته تربیت بدنی و  ورزش نامگذاری شده است. 

وی افزود: جمعی از مسؤولان اجرایی و ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این طرح های ورزشی حضور می یابند. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح های ورزشی افتتاحی این استان شامل زمین چمن مصنوعی، خانه جوان و سالن چندمنظوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علوی عنوان کرد: مکان افتتاح این طرح های ورزشی شامل شهرستان های بویراحمد، دنا، گچساران و کهگیلویه است. 

وی ابراز داشت: سالن ورزشی روستای گنجه ای شهرستان بویراحمد، سالن ورزشی روستای ناصرآباد شهرستان گچساران، زمین چمن مصنوعی شهید افراز شهرستان گچساران، زمین چمن مصنوعی روستای ده ملک شهرستان کهگیلویه و خانه جوان شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا از  جمله طرح های ورزشی افتتاحی کهگیلویه و بویراحمد در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال خواهند بود. 

علوی گفت: محل تأمین اعتبار این طرح های ورزشی کهگیلویه و  بویراحمد شامل ملی، مالیات بر ارزش افزوده و هدایای خاص وزارت نفت  است. 

وی اظهار داشت: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد ۳۷ میلیارد ریال است. 

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها روز تربیت بدنی و ورزش افتتاح طرح کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز تربیت بدنی و ورزش افتتاح طرح کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج روز تربیت بدنی و ورزش افتتاح طرح کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد طرح های ورزشی تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان