Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در آیین چهارمین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی که با عنوان «شمیم حسینی» برگزار شد اظهار کرد: از زحمات اداره کل اوقاف قم به ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری و همچنین هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه استان تشکر می‌کنم که نسبت به اجرای این طرح اهتمام داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از افراد این روزها تلاش می‌کنند گامی در راستای کمک به مردمی که به شدت زیر فشار هستند بردارند که از همه آنها تشکر می‌کنم، مردمی داریم که هیچگاه یکدیگر را تنها نمی‌گذارند و دست یاری به سوی هم دراز می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه دشمنان حتی در شرایط شیوع کرونا یکی از مشکلات اساسی اقتصادی کشور به شمار می‌رود گفت: عامل دوم فشارهای اقتصادی، مسئله شیوع این بیماری است که جا دارد همینجا از مردم بخواهیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نقش خود را در کاهش شیوع ایفا کنند.

وی ادامه داد: از همه مدافعان سلامت که مجاهدانه و فداکارانه در معرض خطر قرار گرفته‌اند تا جان دیگران را نجات دهند قدردانی می‌کنیم و این را هم باید بدانیم و مد نظر قرار دهیم که با بی توجهی به مسائل بهداشتی، در حق این عزیزان جفا کرده‌ایم و از نظر شرعی هم مسئولیت خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره اهل حضور در میدان و همراهی و کمک به یکدیگر هستند گفت: مسئولان هم باید از مردم بیاموزند و تلاش کنند تا شاهد کاهش مشکلات باشیم.

ذوالنور ادامه داد: چند نقطه از شهر قم دارای وضعیت مناسبی از نظر پروژه‌های عمرانی نیست، طرح‌ها نیمه تمام مانده‌اند و حتی در مرکز شهر و اطراف بقاع متبرکه مشهوری مانند آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) شاهد به هم ریختگی هستیم که سال‌هاست به همین شکل مانده‌اند به همین دلیل نمایندگان قم در خانه ملت برای این پروژه‌ها اولویت قائل هستند و سعی داریم با همراهی مسئولان شهر و استان، هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از اینگونه طرح‌ها باشیم.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: قم مجلس شورای اسلامی مرکز شهر مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟