Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@21:39:17 GMT

طرز تهیه سالاد توپی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۱۱۴۸

طرز تهیه سالاد توپی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران کوک، سالاد توپی یک نوع سالاد تزئینی و در مهمانی های تشریفاتی طرفدار زیادی دارد که ما به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم سالاد توپی سیب زمینی متوسط 4 عدد کره 2 قاشق غذاخوری کالباس خرد شده 1 لیوان خیارشور 5 عدد فلفل دلمه ای کوچک 1 عدد کلم ، کاهو ، جعفری ، هویج به مقدار لازم سس مایونز به مقدار لازم

 

طرز تهیه سالاد توپی  سیب زمینی ها را بپزید و بکوبید یا رنده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سیب زمینی ها را داخل کاسه ای بریزید و به آن 2 قاشق غذاخوری سس مایونز ، کره آب شده ، نمک و فلفل اضافه کنید و مخلوط نمایید تا نرم و یکدست شود. سپس روی کاسه را بپوشانید و 1 ساعت داخل یخچال قرار دهید. خیارشورها را ریز رنده کنید. فلفل دلمه ای را نیز ریزخرد کنید و با کالباس مخلوط نمایید ؛ مقداری از مایه سیب زمینی بردارید و کف دست تان پهن کنید و مقداری از مخلوط کالباس و خیارشور و فلفل دلمه ای را داخل آن قرار دهید و از اطراف مانند یک توپ گرد کنید ( میتوانید برای داخل توپ ها از قارچ ، تخم مرغ ، ذرت ، تن ماهی ، نخود فرنگی و … هم استفاده کنید ). کلم سفید ، کلم قرمز ، جعفری و هویج را ساطوری کنید سپس به نوبت هر توپ سیب زمینی را داخل این سبزیجات بچرخانید تا تمام سطح آن به سبزیجات آغشته شود ( هرچه سبزیجات بافت ریزتری داشته باشند سالاد توپی شما پرتر و زیباتر خواهد شد ). برای سرو سالاد کاهوها را خرد کنید و داخل ظرف سالاد قرار دهید و سالادهای توپی را روی کاهوها بگذارید سپس روی توپ ها را با سس تزیین کنید ؛ میتوانید با اضافه کردن آب لبو یا زعفران به سس مایونز رنگ های جالبی از سس داشته باشید. همچنین میتوانید علاوه بر کلم و جعفری و هویج از لبوی پخته ساطوری شده هم برای پوشش اطراف توپ ها استفاده کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سالاد توپی سرا سالاد توپی سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • علت چرخش مچ پا چیست؟
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا