Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:08:39 GMT

پخت و توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در نکا

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۱۴۱۰

پخت و توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در نکا

حجت الاسلام فعالی گفت: همزمان با اربعین حسینی و به همت هیئت مذهبی و خیران،۵ هزار پرس غذای گرم در نکا پخت و در بین مردم توزیع شد.

حجت الاسلام « حسینعلی فعالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: اطعام دهی در اربعین حسینی یکی از سنت های دیرین مردم مازندران و کشورمان ایران است که سالیان سال برگزار می وشد و امسال به دلیل شیوع کرونا با روش دیگری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم اربعین، پخت غذای گرم و توزیع آن در بین نیازمندان نکایی با مشارکت خیرین و هیئت های مذهبی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام و غذای نذری در بین مردم توزیع شد.

وی یادآور شد: تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد اهل بیت(ع) و شهدای دشت کربلا، سنتی دیرین در بین مردم است و عزاداری ها و اطعام دهی حتی با کرونا هم متوقف نشد؛ اما به روش جدیدی برگزار شد.

 

حجت الاسلام فعالی گفت: همزمان با اربعین حسینی و به همت هیات مذهبی و خیران،5 هزار پرس غذای گرم در نکا پخت و در بین مردم توزیع شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش یادآور شد: این مراسم معنوی در نکا باحضور جمعی از عاشقان و دلدادگان این امام مظلوم و به همت هیات مذهبی و هیات دلسوختگان بقیع نکا و همچنین مراسم جاماندگان اربعین به همت موکب انصارالحسین(ع) در مصلای نکا با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین هیات مذهبی بین مردم غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد