Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تمدید دورکاری کارمندان گفت: دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به مدت یک هفته تمدید شده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آذر صفایی نیا در گفتگو  با پایگاه خبری  صبح زاگرس، گفت: طرح دورکاری برای نخستین بار از ۱۹ تا ۲۴ مهرماه امسال در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هدف از اجرای طرح دورکاری در کهگیلویه و بویراحمد حفظ هر چه بیشتر سلامت کارکنان دستگاه های اجرایی این استان و افراد مراجعه کننده به آنها و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در استان است.    معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دورکاری شامل دستگاه های خدمات رسان و عملیاتی استان نمی شود.    صفایی نیا عنوان کرد: بخشنامه دورکاری از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای دستگاه های اجرایی این  استان ارسال شده است.    وی ابراز داشت: بر اساس این بخشنامه کارکنان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از ۱۹ مهرماه تا ۲۴ مهر ماه امسال با دو سوم حضور فیزیکی در محل کار و یک سوم به صورت دورکاری به مراجعه کنندگان خدمات رسانی کنند.   انتهای پیام/            

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد